Κάνε του λιγάκι… Strip Show!

3923241_origStrip Show κατά τη διάρκεια της σχέσης! 

Gossip Girls μου τι σας έχω τι σας έχω σήμερα. Strip Show κατά την διάρκεια την σχέση σας, έλα δεν θέλω ανασφάλειες με τον σώμα σας άλλωστε και τα παιχνίδια μέσα στην σχέση σας αναζωογονούν.

Το να κάνεις στριπτίζ αλά Demi Moore να ξέρεις πως σίγουρα θα τρελάνει τον σύντροφό σου και θα σε ποθεί περισσότερο, εάν μπορείς να έχεις και κάποιον στύλο ( μιας και πολλές κάνετε pole dancing) θα είναι η αποκορύφωση.

Το στριπτίζ θέλει τεχνική και όχι άχαρα πράγματα, ναι στην αρχή ίσως να ντρέπεσαι μετά όμως θα θες συνέχεια να τον εκπλήσσεις. Όσο εκείνος είναι στη δουλειά εσύ μπορείς να του στείλεις ένα καυτό μήνυμα ή μια φωτογραφία δείχνοντάς του τι τον περιμένει το βράδυ μόλις γυρίσει σπίτι.

Gossip Girls μου δεν θέλει κόπο, αλλά φαντασία και τρόπο ώστε να τον κατακτήσετε και στο σεξουαλικό κομμάτι.

Τα φιλιά μου,
Gossip Girl

Πηγή :http://www.secretdesires.gr/hot-and-spicy/-gossip-girl

Σχολιάστε

