Ένα πολύτιμο δώρο

Γεια σας, το όνομά μου είναι Υβόννη και θα ήθελα να σας διηγηθώ τη δική μου ιστορία από μία αγάπη που έσβησε πολύ ξαφνικά..
Γνώρισα τον Σωτήρη όταν ήμουν ακόμα μαθήτρια. Είμαστε συνομήλικοι αλλά πηγαίναμε σε διαφορετικά σχολεία. Γνωριστήκαμε μέσω ενός κοινού μας γνωστού. Και αρχίσαμε να μιλάμε στο facebook, αργότερα περάσαμε στο sms και στις ατελείωτες συζητήσεις από το τηλέφωνο. Όλα αυτά βέβαια κρυφά από τους δικούς μου. Δεν τον λες ωραίο αλλά συμπαθητικό σίγουρα. Εξάλλου δεν ήταν από το περιβάλλον μου οπότε αυτό μόνο του ήταν μεγάλη υπόθεση! Μου είπε από την αρχή ότι με αγαπάει και του το είπα και εγώ. Ήμουν για πρώτη φορά πραγματικά ερωτευμένη. Έμενα τότε στην επαρχία και εκείνος στην Αθήνα και ανυπομονούσα να δώσω πανελλαδικές!! Μόνο και μόνο για να δηλώσω όλες τις σχολές της Αθήνας για να είμαστε πλέον μαζί και από κοντά χωρίς το εμπόδιο της απόστασης. Όταν έμαθε ότι πέρασα Αθήνα χάρηκε πιο πολύ από εμένα! Από την πρώτη εβδομάδα των πανεπιστημιακών μαθημάτων ήμασταν συνέχεια μαζί! Δεν μας εμπόδιζε τίποτα πια..
Μετά αρχίσαμε εμείς να εμποδίζουμε τη σχέση μας ή τουλάχιστον αυτό που νόμιζα ότι είχαμε.. Γιατί δεν το λες σχέση το γεγονός ότι μέναμε πάντα σπίτι του και βγήκαμε έξω μόνο 5 φορές. Και με το ζόρι μου γνώρισε τον κολλητό του και τους γονείς του γιατί έμεναν στο ίδιο σπίτι και μάλιστα δεν μου τους γνώρισε από τη πρώτη φορά που πήγα σπίτι του. Ναι είχαμε κάνει ομηρικούς καυγάδες. Κι όταν μετά από ένα καυγά προσπάθησα να δώσω ένα τέλος στη σχέση μας και εκείνος κόντεψε να πέσει κάτω..δημοσίως..
Μέχρι που το έδωσε εκείνος το τέλος μας. Λίγες μέρες πριν τη γιορτή μου μου έκανε το δώρο του χωρισμού με τη δικαιολογία ότι ήθελε να είχε κι άλλες εμπειρίες.. Μου είπε ότι πρέπει να γνωρίσουμε κι άλλα άτομα..Έκλαιγα σε όλη τη διαδρομή για το σπίτι-πάντα με συνόδευε – και προσπαθούσα να τον μεταπείσω αλλά άδικα… Μετά για λίγο καιρό μιλούσαμε με μηνύματα αλλά ύστερα τον μπλόκαρα στο Facebook και τελείωσε εκεί το θέμα.. Από εκεί που άρχισαν όλα εκεί τελείωσαν όλα.. Μου έλειπε για πολύ καιρό αλλά αμέσως μετά το χωρισμό άλλαξα. Θυμήθηκα τον παλιό μου εαυτό. Την Υβόννη που ήμουν και όχι αυτή που είχα γίνει για να του αρέσω περισσότερο, στην εμφάνιση και στη συμπεριφορά. Γνώρισα νέα άτομα, βίωσε νέες και πρωτόγνωρες εμπειρίες και προχώρησα… Δύο χρόνια μετά το χωρισμό μας τον ξεμπλόκαρα και του έστειλα ένα χρόνια πολλά για τις γιορτές και απλά με ευχαρίστησε. Και ευτυχώς… δεν ένιωσα τίποτα!
Τώρα πια κάθομαι και σκέφτομαι πως περνούσα εκείνο τον καιρό μαζί του συνειδητοποιώ ότι όντως μου έκανε ένα πραγματικά πολύτιμο δώρο για τη γιορτή μου. Δεν ήμουν ο εαυτός μου, καταπιεζόμουν και δεν ένιωσα ποτέ τελείως άνετα μαζί του. Άσε που είχα χάσει τελείως τα ενδιαφέροντά μου για να ασχολούμαι συνέχεια μαζί του σε σημείο εμμονής αφού ήμουν συνέχεια με ένα κινητό στο χέρι. Ήταν πολύτιμο το δώρο του τελικά..
Υβόννη,20 και ελεύθερη πια..
Στείλτε και εσείς τις δικές σας ιστορίες στο : nagginginbed69@gmail.com

IMG_4309

Σχολιάστε

