Το προσκλητήριο που μου έπεσε…από τα γέλια!!!

Και καλα περιμένατε να πω πως μου έπεσε από τα χέρια ή από την στεναχώρια;Ε όχι φίλη μου το προσκλητήριο μου έπεσε από τα γέλια τόσο αστείο μου φαίνεται που είπα να το κάνω και άρθρο. Όσο εγωίστρια και εάν είσαι φίλη μου όταν δεις το προσκλητήριο του πρώην ένα «φτου γαμώτο θα το πεις» ,αλλά θα το πεις επειδή παντρεύεται πριν από σένα. Τι νόμιζες ότι θα σου έλεγα κακώς που δεν είσαι εσύ η νύφη ; No για κανένα λόγο ,γιατί για να είστε πρώην σημαίνει ότι κάπου έχανε η σχέση σας, κάποιο πρόβλημα υπήρχε.

Και αφού παρέλαβες το προσκλητήριο σκάς από τα γέλια και κανονίζεις συνάντηση με τις φίλες σου στο σπίτι για να πιείτε και να τα πείτε. Εκεί αρχίζεις τα μελοδράμαρα του τύπου «ο αχάριστος με άφησε και παντρεύεται άλλη» και σε κλάσματα δευτερολέπτου αλλάζεις ρεπερτόριο και λες «καλύτερα έτσι,αλλά πάλι τελευταία θα παντρευτώ».

Άβυσσος η ψυχή της γυναίκας το να λες κακίες για τον γάμο του πρώην σου σημαίνει ότι σε ενοχλεί λιγουλάκι, αλλά το χειρότερο είναι ότι εσύ μένεις στο ράφι. Πίστεψέ με δες την νύφη και μετά βρες τον πιο κούκλο νύν να δεις που θα σκάσει ο πρώην. Εσύ μη σκας δεν αξίζει κάποιος που μετά από σένα βρήκε την «αντικαταστάτρια» που θα την παντρευτεί κιόλας.

Στην υγειά του λοιπόν, καλούς απογόνους και να μας γράφει…!!!!

P.s. Θα ευχηθώ και στα δικά σου φίλη με τον πιο σέξυ νύν που θα βρεις και όχι δε θα σου βάλω το άσμα «προσκλητήριο»κάνε τη ζωή σου και άσε το παρελθόν και τον πρώην γαμπρό να κάνει ότι θέλει

Τίνα Μιχαηλίδου

Πηγή: https://tinamichaelidou.wordpress.com/2014/12/20/το-προσκλητήριο-που-μου-έπεσε-από-τα-γ/

IMG_4315

Σχολιάστε

