Όταν ο καρκίνος σου χτυπά την πόρτα…

Φίλες-κούνιεςΕίναι από κείνες τις λέξεις και τις αρρώστιες που από μικρή φοβόμουν, τον μισούσα και τον μισώ γιατί έχει πάρει από κοντά αγαπημένα μου πρόσωπα.


Σαν κόρη γιατρού πάντα ρωτούσα τον μπαμπά για τον καρκίνο και ποτέ δεν καταλάβαινα γιατί φεύγουν οι άνθρωποι από δίπλα μας από τον καρκίνο, στο μυαλό μου πάντα έπλαθα εκείνη την εικόνα ότι θεραπεύονται και γυρνάνε πίσω σε εμάς.
Το σοκ ήταν μεγάλο όταν η καλύτερή μου φίλη μου είπε ότι διαγνώστηκε με καρκίνο στον θυρεοειδή, ήταν από εκείνες τις λέξεις που μισώ και προσπαθούσα να την παραβλέψω και να κάνω ότι δεν διάβασα σωστά.
Όταν την ρώτησα τι εννοεί – όχι από χαζομάρα αλλά επειδή αδυνατούσα να το πιστέψω- μου το ξαναείπε. Έχασα τον κόσμο και την γη κάτω από τα πόδια μου.
Η φίλη μου ξέρω ότι θα το ξεπεράσει είναι δυνατή και την αγαπώ πολύ.
Όσοι έχετε ή περάσατε από καρκίνο ξέρω βαθιά μέσα μου πως προσπαθείτε με κάθε τρόπο να παλέψετε για την ζωή σας και αυτό είναι η δύναμη της ψυχής για εμένα.
Αφιερωμένο στην κολλητή μου που ξέρω μέσα μου ότι θα νικήσει τον καρκίνο και θα χαμογελάει και πάλι.
Σ αγαπώ πολύ !!!

Τίνα Μιχαηλίδου

Πηγή : http://www.newsage.gr

Σχολιάστε

