Ανάμεσα σε 2 άντρες

αρχείο λήψης (6)Καλησπέρα. Με λένε Πόπη και θέλω να σας πω για το πως έχασα τους δύο σημαντικότερους ανθρώπους της ζωής μου και έμεινα μόνη…. ίσως για πάντα.
Τον Λευτέρη τον γνώρισα ένα καλοκαίρι στην Πάρο. Από το πρώτο βράδυ κοιμηθήκαμε μαζί και δέσαμε αμέσως.. Φυσικά αυτή η «σχέση» κράτησε όσο κράτησε το καλοκαίρι και το ξέραμε αυτό..
Μετά πάλι πίσω στην Αθήνα.. Δεύτερο έτος στη σχολή και το πρώτο φοιτητικό party είναι ενόψει! Ντύνομαι στολίζομαι και είμαι έτοιμη για μία επίσης σημαντική γνωριμία… τον Μάνο! Έναν κούκλο μεγαλύτερος μου και όπως κατάλαβα στην πορεία «δάσκαλος» στο θέμα έρωτας… Με τον Μάνο είχα μία μυθική σχέση. Τον πρώτο χρόνο κιόλας της σχέσης μας μείναμε μαζί και περνούσαμε τέλεια! Πήγαινε τόσο καλά και σοβαρά που μου γνώρισε και τους γονείς του.
Μέχρι που μια μέρα εκεί στη Πανεπιστημιούπολη είδα τυχαία τον Λευτέρη… ή μάλλον εκείνος με είδε και ήρθα κατευθείαν προς εμένα! Χαρήκαμε πολύ που ξαναβρεθήκαμε και πήγαμε αμέσως για καφέ. Είπαμε τα νέα μας και μιλήσαμε για τα πάντα… σχεδόν για τα πάντα αφού του έκρυψα ότι έχω σχέση –τελείως αυθόρμητα και χωρίς λόγο- και εκείνος μου είπε ότι ήταν μόνος του αφού μόλις είχε έρθει στην Αθήνα με μετεγγραφή από την Θεσσαλονίκη.
Ήμουν μοιρασμένη στα δύο πια..και μπορεί να σας φανώ αναίσθητη αλλά το απολάμβανα.. Θυμήθηκα το καλοκαίρι που πέρασα με τον Λευτέρη και το ξαναθυμηθήκαμε μαζί..Έτσι τώρα είχα δύο άντρες που με λάτρευαν και τους λάτρευα και εγώ. Στον Μάνο πήγαινα πιο ορεξάτη, με μεγαλύτερη χαρά και κάνοντας του όλα τα χατίρια.. Και ο Λευτέρης ξετρελάθηκε με τα νέα κόλπα που μου είχε μάθει ο Μάνος! Μου ήρθε λοιπόν μια ιδέα.. Και στους δύο άρεσαν τα ερωτικά παιχνίδια έτσι τους πέταξα την ιδέα για ένα ομαδικό όργιο κα ξετρελάθηκαν και οι δύο. Πρώτα το είπα στο Λευτέρη λέγοντας του και όλη την αλήθεια για τον Μάνο και παρόλο που τον πείραξε ήθελε πολύ να γνωρίσει τον αντίζηλό του και να του αποδείξει μάλλον ότι ήταν καλύτερος από εκείνον. Από τη άλλη στον Μάνο του είπα μόνο για το καλοκαίρι και ότι τον ξανασυνάντησα τυχαία όχι όσα ακολούθησαν όμως…
Όταν βρεθήκαμε και οι τρεις στο ίδιο σπίτι υπήρχε ηλεκτρισμός στην ατμόσφαιρα..είχα αγωνία για το τι θα γινόταν… ή που θα το κάναμε και οι τρεις μαζί ή που δέρνονταν μεταξύ τους και μετά θα έδερναν και εμένα..και στις δύο περιπτώσεις εγώ είχα φτιαχτεί απίστευτα..
Ευτυχώς για εμένα μου έλαχε η πρώτη περίπτωση. Κάναμε πράγματα που δεν είχα κάνει ποτέ μόνο με τον έναν από τους δύο. Με αντιμετώπιζαν σαν πόρνη και μου άρεσε τους συμπεριφερόμουν σαν πελάτες και τρελαίνονταν! Περάσαμε υπέροχα εκείνη τη νύχτα και είπαμε να το επαναλάβουμε..Μέχρι που πρότεινα να γίνουμε τρεις στη σχέση και ο Μάνος σαν γνήσιος ζηλιάρης είπε κατευθείαν όχι. Φοβούμενος όμως να μην με ρίξει στην αγκαλιά του Λευτέρη και με χάσει αποφάσισε να με μοιράζεται..Ο Λευτέρης ενοχλήθηκε επίσης αλλά για τους ίδιους λόγους δέχθηκε και εκείνος..
Και κάπως έτσι γίναμε τρεις..Και έγινε η βασίλισσα τους! Μόλις μου έκανε ο ένας γκρίνιες φώναζα τον άλλον..Μόλις συμμαχούσαν εναντίον μου, γιατί αγοράκια είναι και αλληλοϋποστηρίζονται, έκανα μούτρα στον καθένα ξεχωριστά και μετά γλύκες. Ύστερα έκανα το σκωτσέζικο ντους. Φρόντιζα μόνο τον έναν και τον άλλο τον παραμελούσα και ανάποδα. Έτσι πάντα είχα το πάνω χέρι.. Μέχρι τη στιγμή που μου ξεφούρνισαν το αδιανόητο! Μου λένε μια μέρα αφού υπάρχουν δύο άντρες σε μία σχέση πρέπει να υπάρχουν και δύο γυναίκες!! Εγώ δεν το δέχτηκα φυσικά αυτό. Αλλά με πολλές πιέσεις ανέχτηκα τουλάχιστον να γνωρίσω την υποψήφια τέταρτη..Μία μεγαλύτερη από εμένα που είμαι σίγουρη ότι την είχαν πάρει μαζί και οι δύο και αφού την ενέκριναν μου την παρουσίασαν.
Όταν τους είπα ή εγώ ή αυτή μου είπαν ότι είμαι εγωίστρια και πως δεν τους καταλαβαίνω… και εκείνη είχε το βλέμμα της νικήτριας..Κατάλαβα πως θα έμενε στη σχέση χωρίς να προλάβω να βάλω μπρος τα επιχειρήματά μου.. Άνοιξα απλά την πόρτα και έφυγα..και τους έχασα… Κανείς από τους δύο δεν επικοινώνησε μαζί μου..Έκλαψα πολύ και μερικές φορές μετάνιωσα για την απόφασή μου..Έχασα δύο υπέροχους άντρες γιατί απλά τους ήθελα και τους δύο.. και τώρα δεν έχω κανέναν τους..
Πόπη

Σχολιάστε

