5 Συμβουλές για να Αντιμετωπίσεις το Χωρισμό σου

xorismos11. Ανέπνευσε
Ίσως σου ακουστεί η πιο κλισέ συμβουλή αλλά πιάνει. Αν δεις ένα ερωτευμένο ζευγαράκι στο μετρό, μια ρομαντική ταινία ή -ακόμη χειρότερα- το Facebook του, ξεκίνα τις αναπνοές. Εισέπνευσε αργά μετρώντας μέχρι το επτά και εξέπνευσε μετρώντας μέχρι το 11. Αδρανοποιεί το κλάμα και σε βοηθά να σκεφτείς καθαρά.

2. Γράψε
Μελέτες του Columbia University έδειξαν ότι η εκφραστική γραφή μπορεί να ωφελήσει την κοινωνική, σωματική και συναισθηματική υγεία. Βάλε για τίτλο «Μπορείς να πεθάνεις από μια ραγισμένη καρδιά;» και γράφε για ένα τέταρτο καθημερινά για μια εβδομάδα.

3. Πάρε ένα παυσίπονο
Αυτό μπορείς να το κάνεις τη στιγμή του χωρισμού σου ή για λίγες μέρες μετά. Έρευνες του University of Michigan έδειξαν ότι ο χωρισμός προκαλεί σωματικό πόνο, ενώ το University of Kentucky διαπίστωσε ότι η παρακεταμόλη μειώνει τον πόνο της κοινωνικής απόρριψης. Με μέτρο πάντα!

4. Ασκήσου
20 λεπτά ελλειπτικό καθημερινά, μπορεί να βελτιώσει τη διάθεση σου. Το όφελος είναι διπλό: To σώμα σου θα σφίξει και παράλληλα θα παράξει τις απαραίτητες ενδορφίνες που θα σε χαλαρώσουν.

5. Μείνε μακριά από τα Social Media
Εύκολο να το λες, δύσκολο να το κάνεις. Όμως, ο Sir Nigel Shadbolt, καθηγητής τεχνητής νοημοσύνης στο University of Southampton, θεωρεί ότι τα social media σε φθείρουν συνέχεια. Αν δεν μπορείς να σβήσεις το προφίλ σου τουλάχιστον απενεργοποίησε τις ενημερώσεις του.

Πηγή :womenshealthellas.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s