Κάθε χρόνο στις απόκριες ελευθερώνομαι….

Βάζω τη μάσκα μου και βγαίνω έξω στον κόσμο να με δει… Και εγώ να τους κοιτάξω κατάματα και να κάνω ό, τι θέλω χωρίς να σκέφτομαι τα πρέπει και τα μη… Φοράω τη μάσκα μου και βγάζω τον αληθινό μου εαυτό… Πηγαίνω όπου ντύνονται αποκριάτικα.. Χωρίς να με έχουν καλέσει.. Βρίσκω κάθε φορά ένα ταίρι… δε με νοιάζει σε ποιο φύλο ανήκει ή αν έχει ωραία εμφάνιση αρκεί να μου αρέσει… η μάσκα που φοράει.. Δεν πηγαίνουμε ποτέ σε σπίτι..Πάντα σε ξενοδοχείο.. Και τότε αρχίζουν όλα.. Κάνω όσα δεν μπορώ να κάνω όταν δεν φοράω τη μάσκα, όσα δεν τόλμησα ποτέ να κάνω με κάποια σχέση μου.. μόνο και μόνο επειδή έβλεπαν το πρόσωπό μου και ας φορούσα προσωπείο.. Όμως όχι.. Τις απόκριες πραγματοποιώ τις φαντασιώσεις μου.. Και το ταίρι που επιλέγω το κάνω υποχείριό μου. Τους αναγκάζω να κάνουν πράγματα που δεν τους αρέσουν αλλά σίγουρα στο τέλος γουστάρουν.. Και μου κάνουν κι αυτοί τα ίδια.. Ούτε κι εμένα μου αρέσουν αλλά και εγώ γουστάρω που τα κάνω.. Ώρες ολόκληρες είμαστε μέσα σε αυτό το δωμάτιο του ξενοδοχείου παίζοντας τα πιο σκληρά ερωτικά παιχνίδια που υπάρχουν.. και πάντα μπροστά σε καθρέφτη..να κοιτώ τις μάσκες που φοράμε… κι όταν δεν έχω το πάνω χέρι αλλά και όταν εγώ κυριαρχώ… ειδικά τότε… αλλά και όταν δεν κυριαρχώ ό, τι και να μου κάνουν εκείνη την ώρα εγώ κοιτάω τον καθρέφτη… και βλέπω τον πραγματικό εαυτό μου… Μπορεί εκείνη την ώρα να μη φοράω τίποτα αλλά η γύμνια καλύπτεται από τη μάσκα.. Οι φαντασιώσεις καλύπτονται από τη μάσκα… Και μόλις τελειώσουν όλα νιώθω μια κρυφή ένοχη ικανοποίηση για το επίτευγμά μου και ψάχνω την επόμενη μέρα για το επόμενο ταίρι… Δε λέμε ποτέ ονόματα..Μπορεί να είναι ο γείτονάς μου, μία περαστική, ο οδηγός στο λεωφορείο που μπαίνω αυτή τη στιγμή… μπορεί ακόμα και να είσαι εσύ…

Η μάσκα

IMG_4454

Σχολιάστε

