Οι μεγαλύτεροι έρωτες θα κοιμηθούν σε διαφορετικά κρεβάτια απόψε!

10979389_10205403349779872_424383364_n14 Φλεβάρη σήμερα. Πήγα για καφέ με φίλους. »Χρόνια πολλά!» μου λέει ο Κώστας. «Βασικά, γιορτάζεις;» ήταν η αμέσως επόμενη ερώτηση του. Πριν προλάβω να απαντήσω ξεκίνησε να μονολογεί «Εγώ δεν γιορτάζω λόγω ιδεολογίας, εγώ γιορτάζω κάθε μέρα! Εσύ Γιώργο γιορτάζεις;». Η απάντηση του Γιώργου μου τρύπησε το μυαλό. «Αν γιόρταζα, θα φαινόμουν ρε φίλε!». Έτσι είναι. Το βράδυ δεν με χωρούσε το κρεβάτι μου. Χάλια ύπνος. Ξύπνησα το πρωί και ένιωθα τσαντισμένη. Σηκώθηκα, ετοιμάστηκα, πήρα το αμάξι και έφυγα. Στον δρόμο κοίταζα μόνο μπροστά, δεν ήθελα να δω κάτι που θα μου θυμίζει τί μέρα έιναι. Κάθε φορά μπαίνω στην ίδια διαδικασία. Είτε έχω σχέση είτε όχι. Θυμώνω. Αν έχω σχέση, θυμώνω που πρέπει να περιμένω μια τέτοια μέρα για να φανεί και στους άλλους ότι είμαι ερωτευμένη και πως ντε και καλά πρέπει να κάνω κάτι με το αμόρε λόγω ημέρας. Από την άλλη, αν απλά είμαι ελεύθερη, σιχαίνομαι τα πάντα. Τις ηλίθιες διαφημίσεις, τα ανθοπωλεία, τα μαγαζιά με είδη δώρων που έχουν στολισμένες βιτρίνες, το κόκκινο χρώμα, τους ανθρώπους που κρατάνε σακούλες με δώρα. Ευτυχώς που φέτος η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου συμπίπτει με τις απόκριες και ξεχνιέμαι λιγάκι. Μια εμπορική γιορτή έρχεται κάθε χρόνο να παίξει με τα μυαλά ερωτεύμενων και μη. Μα όντως δεν χρειάζεσαι μια συγκεκριμένη μέρα για να δείξεις ή να γιορτάσεις τον έρωτα σου. Έτσι ήμουν πάντα εγώ. Όταν είσαι ερωτευμένος κάθε μέρα είναι γιορτή! Δεν έχω να πω πολλά. Μόνο πως πίσω από την ωραία βιτρίνα ενός μεγαλοπρεπή έρωτα, κρύβεται το μεγαλύτερο δράμα. Οι μεγαλύτεροι έρωτες είναι αυτοί που για κάποιο λόγο τελείωσαν άδοξα. Κάθε χρόνο εμένα η σκέψη μου είναι σε αυτές τις ψυχές. Σε ανθρώπους που τέτοια μέρα η σκέψη τους οργιάζει με ένα ίσως και ένα αν! Τι θα γινόταν αν…; Γιατί το μόνο σίγουρο φίλοι μου, είναι πως οι μεγαλύτεροι έρωτες θα κοιμηθούν σε ξεχωριστά κρεβάτια απόψε!

Χριστίνα Τζοβλά

Σχολιάστε

