Συνέντευξη : Χριστίνη Παλαμήδη

11003928_10152695583703519_403602464_nΤην Χριστίνη την γνώρισα μέσα από την σελίδα μου It’s My Life By Tina Michaelidou και από τότε αρχίσαμε να μιλάμε συνέχεια. Γράφω άρθρα μου στο καταπληκτικό site της και χαίρομαι που την γνώρισα.

Πάμε να δούμε τι μου εκμυστηρεύτηκε 1.Πως σου ήρθε η ιδέα να δημιουργήσεις το NAB; Σιγά σιγά και με πολλές εσωτερικές συζητήσεις, αλλά και εξωτερικές με τους δικούς μου ανθρώπους. Είχα κουραστεί να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια, χωρίς καμία προσωπική πινελιά από site δίχως ταυτότητα. Ήθελα να δημιουργήσω ένα site από εμ’ενα ,όχι μόνο για μένα, αλλά για τους άλλους. Ένα site αγκαλιά στη διαφορετικότητα, στην ανασφάλεια. Έναsite που όλες μα και όλοι, θα μπορούν να εκφράζονται, να εξωτερικεύονται και εν τέλη να αλληλοϋποστηρίζονται. 2.Πες μας λίγα λόγια για σένα Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Λατρεύω τα ζώα και δεν τα τρώω.. Κάποτε ήμουν 100% vegan όμως πλέον τρώω γαλακτοκομικά όσο πιο σπάνια μπορώ… γενικά είμαι υπερευαίσθητη, ηθική, προστατευτική και δίκαιη. Σε σχέση με το σύνολο αν και είμαι πολύ επικοινωνιακή, είμαι αρκετά κλειστή και ανοίγομαι μονάχα στους δικούς μου ανθρώπους.. Έχω μια δίδυμη αδελφή τη Σοφία που την αγαπώ τόσο, ώστε να έχω το όνομά της tattoo πάνω μου. Τον ελεύθερό μου χρόνο γράφω ποίηση, και περπατώ και αν μπορούσα θα άκουγα μόνιμα μουσική. Πολύ με θεωρούν λίγο τρελή μα όσοι με γνωρίζουν συνειδητοποιούν πως απλά είμαι διαφορετική.. 3.Ποιο είναι το Μότο σου αυτήν την περίοδο ; Τα όνειρα θέλουν κυνήγι και το κυνήγι θέλει υπομονή. 4.Αγαπημενο τραγούδι που σε εκφράζει ; Είναι των Muse το Survival https://www.youtube.com/watch?v=OnzXI7zWmko γιατί ό,τι και εάν έχει συμβεί, όταν το ακούω μου δίνει δύναμη να συνεχίσω. Γενικά πιστεύω πως όταν κάποιος αγωνίζεται για τα θέλω του στο τέλος τα κατακτά. 5.Οικονομική κρίση κ ανεργία : τι συμβουλεύεις τους νέους που παλεύουν να κυνηγήσουν τα όνειρα τους ; Η οικονομική κρίση και η ανεργία είναι τα δεδομένα μας, αυτή τη στιγμή τουλάχιστον. Νομίζω όμως πως εάν κάποιος ψάχνει πολύ, μπορεί να απορροφηθεί σε κάποιο εργασιακό περιβάλλον. Όμως αυτό συνεπάγεται αρκετό και συνεχές ψάξιμο . Το μεγάλο κακό με την κρίση είναι πως κάπου έβαλε σιδερένια κάγκελα στα όνειρα πολλών νέων ανθρώπων. Όμως τα όνειρα θέλουν κυνήγι, ακόμα και όταν μοιάζουν απραγματοποίητα.. Γι’ αυτό να παλεύουν και να προσπαθούν..και όταν κουράζονται να κοιτούν πίσω και να βλέπουν πόσο προχώρησαν από την αρχή του ονείρου μέχρι τώρα. 6.Ποια τα μελλοντικά σου σχέδια ; Θέλω στο μέλλον το Notanotherbarbie_NAB να μεγαλώσει και άλλο. Να γράφουν όλο και περισσότερες γυναίκες τους προβληματισμούς τους ή και τους ηρωισμούς τους και όλες μαζί να χτίσουμε μια δυνατή κοινότητα. Μια κοινότητα ΝΑΒ για όλες εμάς. Την Χριστίνη μπορείτε να την βρείτε στα : Notanotherbarbie.gr Notanotherbarbie 7. Τι συμβουλή δίνεις στον κόσμο ; Να αγαπάει πολύ και να το δείχνει με κάθε τρόπο.

Σχολιάστε

