Αποκριάτικα ξεφαντώματα!

1405432_origΕγώ , αυτός και τα μπερδέματα…

Είναι από κείνες τις ιστορίες που όλοι πάνω κάτω έχουμε ζήσει. Ένας χωρισμός που φέρνει πάντα στο προσκήνιο τον κολλητό του πρώην και άλλους φίλους και γνωστούς που προσπαθούν να σε κατακτήσουν είτε για σχέση, είτε για one night stand.

Ήμουν φρεσκοχωρισμένη, δεν ήθελα να βλέπω κανέναν – άλλωστε πάντα όταν χωρίζω θέλω να το περνάω μόνη μου- λόγω αποκριών αποφάσισα να βγω με την παρέα μου. Δεν ξέρω γιατί αλλά είπα και στον κολλητό του πρώην μου, όχι για να τον κάνω να ζηλέψει, αλλά επειδή θεωρώ πως δεν χρειάζεται να κρατάμε κακίες.

Εκείνο το βράδυ απλά έπαιζα κάτι που είναι τελείως έξω από τα νερά μου, δεν έκανα τίποτα απλά έπαιζα.

Ώσπου είδα εκείνον, ωραίος άντρας που δεν είχα φανταστεί ποτέ μα ποτέ να κάνω κάτι μαζί του. Είναι από κείνους που λέμε don’t do anything for this men, αλλά εκείνο το στυλάκι του κακού παιδιού σε τραβάει πάντα και σε καυλώνει. 

Εκείνο το βράδυ τον ήθελα, το μυαλό μου σταμάτησε να σκέφτεται τον πρώην και σκεφτόταν εκείνον, τα ακατάλληλα μηνύματα και την καυτή του ανάσα. Μετά από κείνη την βραδιά παρόλο που δεν κάναμε τίποτα ένιωθα άβολα, τον έβλεπα φιλικά και ποτέ δεν διανοήθηκα να τον δω ως κάτι άλλο. Να που τώρα τον σκέφτομαι και είμαι σίγουρη και πως αυτός με σκέφτεται.

Δεν είναι και κακό να παίζεις που και που και να καυλαντίζεις με κάποιον που τον ξέρεις, το κακό είναι στο μετά, στο αν θα νιώσεις συναισθήματα και στον τρόπο που θα τον αναζητάς. Φυσικά δεν έχω κάνει κάτι ακόμα μαζί του, δεν ξέρω εάν είναι από φόβο ή επειδή θέλω να κρατήσω το παιχνίδι σε εγρήγορση, το σίγουρο είναι όμως ότι το μυαλό μου παίζει πολύ βρώμικα παιχνίδια και τον αναζητάω συνεχώς. Σαν να διψάω για λίγο sex μαζί του, σαν να αναζητάω τα καυτά φιλιά του και τα χάδια του… 

Μήπως τελικά να τολμούσα να μπω στο ψητό; Άλλωστε και το περιστασιακό sex δεν είναι κακό…

Gossip Girl

Πηγή : secretdesires.gr

Σχολιάστε

