Πρώτο ραντεβού: Τι να λέμε τώρα;

unnamedΥπάρχουν τα κλασσικά άρθρα που αναφέρουν μυστικά επιτυχίας για το πρώτο ραντεβού που όμως όσες φορές κι αν τα διαβάσει κανείς, αυτό καταλήγει πλήρως αποτυχημένο!

Βρήκα άρθρο που ο τίτλος του ήταν “ Οι 104 κανόνες του πρώτου ραντεβού”. Μα καλά όντως τώρα;;; Χαρακτηριστικές είναι οι φράσεις του στυλ προσέξτε την εμφάνιση σας, μην υπερβάλλετε με το βάψιμο κλπ κλπ.

Θα σας πω το δικό μου ιδανικό πρώτο ραντεβού έτσι όπως ούτε στην φαντασία μου δεν το είχα σκεφτεί κι όμως το έζησα!!

Φίλος φίλου φίλης! Αυτό τα λέει όλα. Κλασική περίπτωση γνωριμίας ατόμων που βρίσκονται στην ηλικία μας. Ωραίος τύπος, χαβαλετζής, τραβούσε την προσοχή όλων πάνω του ρε παιδί μου! Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν καλές.

Δεύτερη φορά που βρισκόμαστε σε κοινή παρέα και όλως τυχαία(!) φεύγουμε μαζί! Κίνηση πρώτη: ζητάει αριθμό τηλεφώνου. Κίνηση δεύτερη: με φιλάει για καληνύχτα. Κίνηση Τρίτη: Εξαφανίζεται για μιάμιση εβδομάδα! Προφανώς δεν ασχολήθηκα παραπάνω. Τι είχαμε, τι χάσαμε.

Τρίτη φορά που ξαναβρισκόμαστε σε κοινή παρέα και μου περνάει απαρατήρητος. Η αυριανή μέρα έχει έρθει και ενώ είμαι στην δουλειά τρέχοντας σαν την τρελή, το κινητό χτυπάει από αριθμό που δεν ξέρω.  “Ναι γεια σας, έχετε κερδίσει ένα ταξίδι”. Βρε λες; σκέφτομαι. Έτσι κέρδισε το ταξίδι στην Πράγα η Ελένη.  “Ποιος είναι;” ρωτάω. “ Έχετε κερδίσει ένα ταξίδι στα Ιμαλάϊα”. ΛΟΛ. Είναι αυτός. Μιλάμε ελάχιστα, το κλείνω βιαστικά και συνεχίζουμε μετά από αρκετή ώρα με sms. Κανονίζουμε ραντεβού για την επόμενη μέρα.

Η επόμενη μέρα με βρίσκει να πίνω καφέ με την Ελένη και να κανονίζω ταυτόχρονα με τον Χρήστο όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες για τα βραδινά μας σχέδια. Δεν καταλήγουμε πουθενά παρά μόνο στην ώρα και στο μέρος. Ραντεβού στις 7 στο μετρό του Αλίμου. Με ξαναπαίρνει τηλέφωνο για να μου υπενθυμίσει να μην τον στήσω και περιμένει αδίκως! Αποχωρίζομαι την φίλη μου, η οποία φυσικά με βάζει να ορκιστώ ότι θα την πάρω τηλέφωνο για να της δώσω πλήρη αναφορά μετά για το τι έγινε. Φτάνω 6.58μμ. Και βρίσκομαι στο εξής δίλημμα: έξοδος προς Αθήνα ή έξοδος προς Γλυφάδα; Αφού κάθομαι πέντε ολόκληρα λεπτά ανάμεσα στις δυο πινακίδες, δεν έχω καταλήξει κάπου με την κουβέντα που κάνω μόνη μου(!) και αποφασίζω να τον πάρω τηλέφωνο. Καλεί, καλεί, καλεί, καλεί…. Τίποτα. Καμία απάντηση. Λέω ΟΚ. Ας βγω προς Αθήνα. Ανεβαίνω. Κοιτάζω δεξιά, κοιτάζω αριστερά τίποτα. Μια τύπισσα να προσπαθεί να μου πουλήσει αρώματα και εγώ έχω ήδη αρχίσει να ταπηροκρανιόνομαι. Τον ξαναπαίρνω. Δεν το σηκώνει. Έχει πάει 7.13, παίρνω την Ελένη και αρχίζω να ωρύομαι στην μέση του πουθενά. “Σιγά μην ήταν φυσιολογικός! Τι τα θέλω εγώ τα ραντεβού; Μια χαρά είμαι και μόνη μου! Κοίτα που πήγα και έμπλεξα. Έπρεπε να το περιμένω! Τι να κάνω;;;; Θα φύγω, θα φύγω, ΘΑ ΦΥΓΩ!”. Μετά  από τις συμβουλές της Ελένης αποφασίσαμε να κάνω ένα τσιγάρο και να φύγω 7.20. Αρχίζω να στρίβω όπου να σου ο τύπος παρκάρει μπροστά μου και βγαίνει από το αμάξι. Έχει αρχίσει και μιλάει μιλάει μιλάει και εγώ δεν ακούω τίποτα από όσα λέει. Δικαιολογίες ότι ξέχασε το τηλέφωνο σπίτι κλπ. Μπλα μπλα μπλα. Το μόνο που θέλω είναι να ουρλιάξω και να τον αρχίσω στις σφαλιάρες.  Δεν σήκωσα ΚΑΝ το κεφάλι μου να τον κοιτάξω. Όταν όμως τελείωσα το στρίψιμο και σήκωσα το βλέμμα μου, δεν μπορούσα παρά να τον κοιτάζω στα μάτια και να χαμογελάω. Άντε ας πάει το παλιάμπελο είπα.

Ξεκινάει λοιπόν το χιλιοτραβηγμένο από τα μαλλιά ραντεβού. Βολτίτσα με το αμάξι. Φτάνουμε Σύνταγμα.  “Ααα πάμε στους τσολιάδες; Έχω να πάω από παιδί.” του λέω. “Ναι αμέ και εγώ.” μου απαντάει. Κατεβαίνουμε στους τσολιάδες κ απλά καθόμαστε αγκαλιασμένοι και τους χαζεύουμε. Ξεκινάμε τον πεζόδρομο προς Μοναστηράκι και συνεχίζουμε για Πλάκα. Εδώ απλά να αναφέρω πως σιχαίνομαι το περπάτημα. Ε παίζει να κάναμε 3 φορές τον γύρο της Πλάκας κρατώντας ο ένας το χέρι του άλλου και παρόλα αυτά δεν με ένοιαζε καθόλου! Πήραμε χαρτοπόλεμο και σερπατίνες από έναν πλανώδιο πωλητή και παίζαμε σαν μικρά παιδιά! Έπειτα από ώρα πήγαμε για ποτό σε ένα κα-τα-πλη-κτι-κό μαγαζί στο Μοναστηράκι! Παραγγείλαμε μπύρες (Βεργίνα παρακαλώ πολύ!) και βρέθηκα ζαλισμένη από την μπύρα και την ευτυχία να χαζογελάω! Δεν υπήρχε τίποτα και κανείς άλλος για εμάς εκείνες τις στιγμές! Ήμασταν τόσο απορροφημένοι ο ένας στον άλλο..  “Έπρεπε να περιμένω 30 χρόνια για σε γνωρίσω.” μου λέει και δεν πιστεύω στα αυτιά μου! Τρομάζω και αυτόματα γελάω. Μεγάλα λόγια, μακάρι να ισχύουν. Το φιλί; Μεθυστικό. Δεν ξεκολλούσα! GET A ROOM φιλαράκια!!! “Θέλω να φιλήσω όλο το.. όλο το οικόπεδο.” μου λέει και ξεκαρδίζομαι! Μα είναι δυνατόν;;;;;; Οικόπεδο;; Χαχαχαχχαχα. Αυτό βρήκε να πει; Όμως η όλη ενέργεια της στιγμής δεν με αφήνει να ξενερώσω αλλά με κάνει να θέλω πιο πολύ. Φεύγουμε από το μαγαζί και πηγαίνουμε προς το αμάξι. Του λέω να χαιρετηθούμε και μου λέει ότι θα με πάει αυτός σπίτι! Φτάνοντας είχε φτάσει να είναι 3 τα ξημερώματα και δεν ήθελα να τελειώσει. Δεν ήμουν ποτέ ο εαυτός μου σε πρώτα ραντεβού κι όμως μαζί του ένιωθα τόσο οικεία και άνετα όσο ποτέ. Για το λίγο που τον ήξερα με είχε κάνει να νιώσω πολλά. Υπήρχε connection που λέμε και φάνηκε.

Το όλο σκηνικό πραγματικά βγαλμένο από ρομαντική κομεντί. Ήταν αυτό που λέμε what a girl wants. Είχε τον τρόπο να με κερδίσει και τα κατάφερε! Ανεξαρτήτως του ποιά θα είναι η κατάληξη, αυτό ήταν το πιο ΤΕΛΕΙΟ πρώτο ραντεβού που έχω πάει και πραγματικά είμαι τυχερή που το έζησα!

Προσωπική συμβουλή: Το ένα και μοναδικό tip για να είναι το πρώτο σου ραντεβού τέλειο; Πολύ απλό. ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ! Μην προσποιείσαι κάτι που δεν είσαι. Δεν υπάρχει λόγος.

ΥΓ1: Απολογούμαι για το μακρυνάρι αλλά πέρασα τόσο όμορφα που δεν γινόταν να κόψω κάτι από όλα αυτά που έζησα εκείνο το βράδυ!

ΥΓ2: Άνθρωπε με τα τρία επίθετα πρόσεχε γιατί έχεις ανεβάσει μόνος σου τον πήχη ψηλά και πρέπει να τον διατηρήσεις με κάθε τρόπο! Έχεις αναλάβει δύσκολο έργο!

 

Χριστίνα Τζοβλά

Σχολιάστε

