Η μουρμούρα στο κρεβάτι όταν η σχέση μου έχει πυρετό



»Αγάπη μου, τρέχα!! Τρέμω, πονάω σε όλο μου το σώμα! Τι μου συμβαίνει?? Μήπως είναι η καρδιά μου?? Μήπως το στομάχι μου?? Τι έχω?? Να πάμε αμέσως στο νοσοκομείο!! Όχι, όχι στο νοσοκομείο, τι θα μου κάνουν??!!! Πεθαίνω, αυτό ήταν-

»Πάψε αγάπη μου….πυρετό έχεις!!»

Μήπως αυτός ο διάλογος-απευθύνομαι στις γυναίκες της παρέας-σας είναι σατανικά γνώριμος??

Οι θύμησες του πατέρα μου κάθε φορά που αρρώσταινε να ταβλιάζεται στον καναπέ κρατώντας το κεφάλι-στομάχι-πόδι( ό,τι τον πονούσε κάθε φορά) αναστενάζοντας κάθε δύο λεπτά φωνάζοντας »Αγάπη μου, πονάω πάλι! Φτιάξε μου ένα φιδέ! Φέρε μου και το θερμόμετρο!» και πολλά παρόμοια χαριτωμένα, είναι άπειρες. 

Ο αγαπημένος μου εξάδελφος Γιώργος δε-σημειωτέον με ύψος μπασκετμπολίστα, αναλογίες μοντέλου και τάσεις »αυτοκτονίας» οδηγώντας σε ταχύτητες που ξεπερνούν τα λογικά όρια, λιποθυμάει στο δευτερόλεπτο και μόνο στη θέα μιας σύριγγας. 

Η εκάστοτε σχέση μου, όποτε αρρώσταινε, ω, ναι, ήμουν υποχρεωμένη να εκτελώ χρέη »αποκλειστικής» νοσοκόμας καθ όλη τη διάρκεια του »μαρτυρίου» του αγαπημένου μου προσφέροντας πάσης φύσεως υποστήριξη: ηθική, τροφική, φαρμακευτική, μητρική!!

Η χειρότερη ώρα δε είναι αυτή των »φριχτών πόνων» που ταλαιπωρούν το έτερον ήμισυ:για κρεβατομουρμούρα κατηγορούμαστε μονίμως εμείς, ωστόσο, τα αγοράκια όταν αρρωσταίνουν έχουν τα σκήπτρα της μουρμούρας, της κατήφειας και της γκρίνιας! 

Κι εσύ, φυσικά, αγαπητή φίλη, οφείλεις να συμπαρασταθείς στον α\άρρωστο, γιατί φυσικά βρίσκεται στα τελευταία του-μέχρι και το 37, 5 (δέκατα) θεωρείται σοβαρή ένδειξη μαρτυρικού θανάτου.

Οι άντρες όταν αρρωσταίνουν, θα έλεγε κανείς ότι επανέρχονται στην παιδική, αν όχι στη βρεφική ηλικία:πρέπει να τους ταίζεις ως και στο στόμα, γιατί, φυσικά, δεν έχουν δυνάμεις να κουνηθούν από τον πόνο. 

Οι »κολόνες του σπιτιού» ξαφνικά μετατρέπονται σε αδύναμα, πανικόβλητα παιδιά που αρπαζονται, έτι μια φορά, από τη γυναικεία δύναμη και ψυχραιμία. 
Φυσικά, όταν αρρωσταίνουμε εμείς, α, εμείς ξέρουμε πώς ν φροντίσουμε τον εαυτό μας, δε χρειαζόμαστε 24ωρη επίβλεψη!

 Ειδικά εάν είναι παντρεμένη…και με 40 πυρετό η γυναίκα είναι ικανή να σηκωθεί, να φροντίσει τα παιδιά, το σπίτι, μη σου πω να πάει και στη δουλειά ακόμα, ενώ τα καημένα τα αρσενικά με το ζόρι σέρνονται μέχρι το μπάνιο μέχρι να περάσει και το παραμικρό σύμπτωμα.

Δυστυχώς, δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι αυτό. Μόνο να συμπαρασταθούμε στους αρρώστους, κλείνοντας τα αυτιά μας στην αδιάκοπη γκρίνια δίπλα μας και διαβεβαιώνοντάς τους πως θα ζήσουν και θα βασιλεύουν. 

Ως »ασθενές φύλο», ας δείξουμε κατανόηση στα μωρά μας…γιατί ο άντρας όσο χρονών και να πάει, πάντα μωρό μένει στο βάθος…!! 

Σοφία Γαλάνη
One thought on “Η μουρμούρα στο κρεβάτι όταν η σχέση μου έχει πυρετό

  1. Ντροπή μας, κοροϊδεύουμε τους άντρες μας! (Μωρά εντελώς, και γκρινάρικα μωρά με ένα 37,8.) Και όσο για την παντρεμένη γυναίκα, ειδικά αν είναι μαμά, όχι με 40, ετοιμοθάνατη που λέει ο λόγος το τοστάκι στο παιδί θα σηκωθεί από το κρεβάτι του πόνου για να το φτιάξει!

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

