Μεγάλος στο μάτι, μικρός στο κρεβάτι

small-dickΝαι μωρέ κάλος είναι… Προς τι ο δισταγμός όμως;;; Εμ εδώ σε θέλω. Όλα καλά λοιπόν. Τον γνωρίζω έξω, κούκλος το παΐδι (φτου-φτου), καμία 30αρια σίγουρα λέω είναι. Παιδαράς έτσι όχι αστεία…. Και η φωνή του…. Άκρως σεξουλιάρα και η ματιά του φουλ υποσχόμενη. Μου ζητάει το κινητό μου (εννοείται πως το δίνω, χαζή είμαι;) και η νύχτα γνωριμίας τελειώνει.

Την επομένη μέρα κιόλας χτυπάει το τηλέφωνο… Το σηκώνω, αφού το αφήσω να χτυπήσει 3-4 φορές-μη με περάσει και για ξελιγωμένη- και απαντάω. Μην τα πολυλογώ μου ζητά να βρεθούμε το ίδιο κιόλας βράδυ. Κατουρήθηκα απ τη χαρά μου η δόλια!!!! Ζητά διεύθυνση, και θα ερχόταν να με πάρει από το σπίτι μου! Μπάνιο, ξύρισμα, μανικιούρ πεντικιούρ, μαλλιά. Σε χρόνο ντε-τε όλα. Μωρέ ναι όλα τα προλαβαίνει ο άνθρωπος τελικά! 9 παρά είχε φτάσει, «άντε σε λίγο θα έρθει» λέω. 9 νταν τηλέφωνο και ήταν από κάτω.

Εγγλέζος μην τον ματιάσω! Κατεβαίνω και παθαίνω το πρώτο σοκ. Πόρσε. Αμέ! Και λέω όπα, εδώ είμαστε! Κούκλος με Πόρσε! Στο τέλος της ιστορίας θα καταλάβετε γιατί μάλλον βιάστηκα να ενθουσιαστώ. Με πήγε σ ένα πανάκριβο εστιατόριο, ψόφησα στην πείνα βέβαια με τις γκουρμεδιες αλλά χαλάλι είπα. Πίνουμε και μια κοκτεϊλάρα και πετάει την ιδέα να πάμε σπίτι του…

Γιατί όχι είπα κ εγώ! Άλλο που δεν ήθελα! Πάμε στη βιλάρα του κάπου στην Ερυθραία, αράζουμε σ’ένα απ τα σαλόνια του και ανοίγει ένα μπουκάλι κρασί. Καλά δεν προλάβαμε να πιούμε κ πολύ, με άρπαξε κ με φίλησε. Πάνω στο μπαλαμούτιασμα λοιπόν, αρχίζει να μου ξεκουμπώνει το φόρεμα. Καλά το πάει, σκέφτηκα…. Με τα πολλά, μένει να γίνουν τα αποκαλυπτήρια, να δω τι κουβαλά.

Έγιναν τα αποκαλυπτήρια. Μάλιστα λέω. Δηλαδή όλο κι όλο αυτό είναι; Μπάμια!!!! «Θεέ μου γιατί σε μένα» σκεφτόμουν!!! Και πως να το αποφύγεις; Εδώ που είσαι τώρα κυρά μου έλεγα από μέσα μου, θα το κάνεις και απλά από αύριο δεν ξανασηκώνεις τηλέφωνο! Με βαριά καρδιά έκανα κ το ψυχικό λοιπόν… Όχι μόνο μικροτσούτσουνος, αλλά με διάρκεια ρεκόρ, 5 λεπτά το πολύ. Θα μου πεις θες κ παραπάνω με τέτοιο πράγμα;

Ε όχι βέβαια. Κι εδώ φαίνεται σε ποια κατηγορία γυναικών ανήκεις. Μένεις και απολαμβάνεις τις βίλες τα ταξίδια και τις Πόρσε, κάνοντας σεξ με 10 εκατοστά, και φυσικά ρίχνοντας επικό κέρατο; Ή τραβάς για άλλους τόπους, ερωτικούς, σεξουλιάρηδες, μεγαλύτερους (!λολ) και εντάξει μωρέ, και το οπελάκι καλό είναι;;; Δεν ξέρω παιδιά, εγώ πάντως ακόμα ελεύθερη είμαι….

Εύα Σουφλή

Σχολιάστε

