ΠΟΥ ΧΑΝΕΣΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ;..

mpouzoukia-tragoudistes-ika-660_1-Μωρό θα βγω.
-Πάλι φεύγεις που θα πας;
-Έλεγχο μου κάνεις;
-Βρε αγάπη κάθε βράδυ βγαίνεις…
-Να μη βγω με τους φίλους μου δηλαδή;
-Ναι αλλά και σήμερα που είμαι άρρωστη;
-Έλα μια χαρά είσαι..
Και η πόρτα κλείνει και τα νεύρα και οι υποψίες χτυπάνε 40 στον πυρετό του Σαββατόβραδου. Κάθε βράδυ ο καλός σου βγαίνει έξω με την παρέα του και εσύ για κάποιο λόγο ποτέ δεν χωράς! Γιατί; Μα θα είμαστε μόνο άντρες! Εσύ που κολλάς; Κανένας δεν φέρνει την κοπέλα του.
Μα για ποιο λόγο να πάρουν τις κοπέλες τους μαζί αφού αυτή είναι η αιτία των εξόδων τους: να βρουν άλλες κοπέλες!
Θέλω μόνο εσένα!
Για αυτό κάθε βράδυ που πάτε για πίτσες στου Γιάννη ή για ποτό με τον Μανώλη παρφουμαρίζεσαι και σετάρεις τα ρούχα σου!
Μην γίνεσαι καχύποπτη..
Εσύ με κάνεις! Κάθε χάραμα που γυρνάς μεθυσμένος και δεν θυμάσαι τίποτα από όσα έκανες! Και δυστυχώς προδίδεσαι γιατί παραμιλάς στον ύπνο σου! Ποια ήταν η Αναστασία που φώναξες στον ύπνο σου χθες;;;; Μια γνωστή του Γιώργου που έτυχε να έρθει εκεί που πήγαμε.
-Και που πήγατε;
-Σε ένα μπαράκι.
-Και έκατσες να καθαρίσεις το μαγαζί και να κλείσεις ταμείο;
-Τώρα γίνεσαι υπερβολική… και Ζηλιάρα..
Όχι τώρα είναι που γίνομαι τρελή! Εγώ είμαι η ζηλιάρα ή εσύ μου δίνεις δικαιώματα; Το κινητό σου το έχεις μονίμως στο αθόρυβο μέσα στο σπίτι μην τυχόν χτυπήσει και σε ρωτήσω ποιος είναι. Τις προάλλες που γυρνούσες σπίτι, στις 3 παρακαλώ, άκουγα κάποια να περπατάει με τακούνια δίπλα σου! Λες και εσύ δεν μου κάνεις τα ίδια.
Κάθε φορά που βγαίνω εγώ συνέχεια μαζί μου έρχεσαι και όταν είμαστε μόνο κορίτσια πάντα περνάς ΤΥΧΑΙΑ να μου πεις πόσο με αγαπάς! Και φυσικά αν δεν σου δώσω ακριβή τοποθεσία μέσω GPS για το που είμαι χαλάς τον κόσμο!
Τώρα ποιος είναι ο ζηλιάρης;
Ε να μην ενδιαφερθώ για την κοπέλα μου;
Να ενδιαφερθείς κύριος αλλά όχι να μας ανακρίνεις ή θέλεις να μας ανακρίνεις; Θα σε ανακρίνουμε και εμείς!
Κορίτσια του κόσμου ξεσηκωθείτε! Αλλάξετε τακτική γιατί χανόμαστε!
Τρόποι αντιμετώπισης του «ξενυχτάκια χωρίς την κοπέλα του»:
Α) Να του γίνετε κολλιτσίδες. Μη φύγετε από δίπλα του ούτε λεπτό, ειδικά στην έξοδο μην πάτε καν τουαλέτα, ποτέ δεν ξέρετε τι θα συμβεί μέσα σε πέντε λεπτά!
Β) Η ανάκριση να γίνεται πάντα σε ώρες που είναι απασχολημένος. Την ώρα που έχει ματς, θέλει να κοιμηθεί ή που τρώει. Θα τα ομολογήσει όλα!
Γ) Μη ξεχάσετε να του κάνετε αντίποινα. Απενεργοποιεί το κινητό του όταν βγαίνει έξω κάνετε και εσείς το ίδιο. Δε σας λέει που πάει ούτε κι εσείς θα πείτε. Πως; Εύκολο. Είτε θα μαζευτείτε γενικά σε κάποιο σπίτι είτε ακόμα δεν έχετε αποφασίσει που θα πάτε. Και το καλύτερο! Να του λέτε τις ίδιες απαντήσεις που σας λέει. Δεν θα μπορέσει να σας πει τίποτα.
Δ) Κάνε τον να ζηλέψει και παίξε το αδιάφορη όταν προσπαθεί να σου κάνει το ίδιο.
Για το τέλος το κυριότερο όλων!!! Να βγαίνεις και εσύ κάθε βράδυ!!! Ακόμα και όταν εκείνος θέλει να καθίσετε μαζί μέσα εσύ θα έχεις κανονίσει. Για να ρωτάει και εκείνος «Που χάνεσαι όλες τις νύχτες;»

Μίρκα Αρβανίτη

10 thoughts on “ΠΟΥ ΧΑΝΕΣΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ;..

  1. ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ !!!
    ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Ο ΤΥΠΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΩΡΙΖΕΤΕ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ??? ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΣΕΤΕ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ???
    ΑΥΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΧΘΑΝΕΣΤΕ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ, ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ????
    ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ????

    Μου αρέσει!

    • Αγαπητέ Διονύση,
      έχεις δίκιο. Η σωστή αντιμετώπιση είναι ο χωρισμός, αν δεν αντέχει κάποιος τέτοιου είδους συμπεριφορά. Δυστυχώς, όμως, υπάρχει και ο έρωτας στη μέση… Οπότε αν δεν θέλεις να χωρίσεις πρέπει να βρεις άλλο τρόπο αντιμετώπισης. Προσωπικά είμαι από τους ανθρώπους που θεωρώ τον χωρισμό ως τελευταία λύση. Για αυτό το λόγο προτείνω όλα τα άλλα και σπάνια αυτή τη λύση.
      Εσύ, Διονύση, ως άντρας τι μας προτείνεις;

      Μου αρέσει!

  2. ΜΙΡΚΑ ΜΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ !!!
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΟΥ !!! ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕ ΚΡΑΤΗΣΗ ΚΟΝΤΑ ΤΗΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ !!!
    ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΑΖΕΨΩ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ «»ΑΛΛΟΥ»» ΠΙΑ !!!
    ΠΕΡΑΣΑ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΑ ΠΑΤΩΜΑΤΑ …ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ !!! ΟΜΩΣ ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΗΣΑ ΞΑΝΑ !!!
    ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΟΣΟ ΠΟΤΕ !!!!
    ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΕ…. ΕΡΩΤΑ ΠΕΡΝΑΕΙ !!!!!!!!
    ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ …ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΕ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΧΑΣΕ ΜΟΝΟ, ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΕΡΩΤΕΣ !!!!
    ΑΡΑ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ …ΑΛΛΑ !!!!!!!!
    ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ …ΑΝΤΡΕΣ (με όλα τα γράμματα κεφαλαία) !!!!

    Μου αρέσει!

    • Αγαπητέ Διονύση, συμφωνώ με τα λεγόμενα σου, αλλά πολλοί δεν καταλαβαίνουν με τα λόγια και δεν είναι απαραίτητα «αλλού». Απλά ο εγωισμός τους είναι πάνω από το σύντροφο. Για αυτό μιλώ με αντίποινα. Όχι από εκδίκηση, αλλά ίσως γιατί μόνο έτσι καταλαβαίνουν μερικοί. Επίσης, πολλοί δεν δέχονται τον χωρισμό. Τέλος, είσαι ένας τυχερός ΑΝΤΡΑΣ που κατάφερες να βρεις την ευτυχία και να την ολοκληρώσεις. Και να σου αποκαλύψω πως και εγώ είμαι στην ίδια κατηγορία με εσένα και τράβηξα παρόμοιο δρόμο με τον δικό σου. Σήμερα οδεύω προς την ίδια κατεύθυνση με τη δική σου. Στην ολοκλήρωση της ευτυχίας. 🙂

      Μου αρέσει!

  3. ΜΙΡΚΑ ΜΟΥ
    ΜΑ ΤΑ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ !!!
    ΚΑΙ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΩΤΕΡΟΣ ΑΚΟΜΑ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ/ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΣΟΥ !!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΌΤΕΡΟ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΟΝΕΣΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ 2 ΜΗΝΕΣ (???) ΠΑΡΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ !!!!
    ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΔΊΝΟΥΜΕ ΠΟΝΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΓΩΙΣΜΟ !!!
    ΤΕΛΟΣ…
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ ΕΜΕΝΑ !!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ !!!
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΜΑΙ… αντρας, Αντρας Η ΑΝΤΡΑΣ ΑΥΤΟ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Η …. ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΡΊΝΟΥΝ !!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

