Τα τραγούδια που μιλούν για αγάπη….

» Τα τραγούδια που μιλούν για αγάπη έχουν πάψει να μιλάνε πια για μάς,τώρα πια αγαπημένο μου κομμάτι είναι αυτό που λέει πως δε μ’αγαπάς» λέει το άσμα του Θάνου Πετρέλη.

Μετά από χρόνια βρίσκοντας το θάρρος και το κουράγιο άφησα τους εγωισμούς μου και ξέθαψα τα αγαπημένα μου τραγούδια που άκουγα στο παρελθόν. Και κατέληξα πως ήταν πολλά, αλλά η μεγάλη μου αγάπη ήταν ο Πλούταρχος. Όχι δεν γυρνάω στο παρελθόν μου, ούτε αγαπώ το παρελθόν μου, πως να το αγαπήσεις άλλωστε όταν έχεις περάσει δυσκολίες, αλλά είναι κάποια τραγούδια που όταν τα ακούς νιώθεις ένα σκίρτισμα. Θυμάσαι, πονάς, κλαις όχι γιατί αγαπάς τον πρώην σου, αλλά γιατί θα θέλες να τα ακούς με κάποιον που σε αγαπάει και σε εκτιμάει..» Τα τραγούδια τα θλιμμένα μου θυμίζουνε εσένα» http://www.youtube.com/watch?v=93GPBYASGZs Δεν θα ξεκινήσω κάνοντας playlist με ότι άκουγα και με τι αφιερώσεις υπήρχαν αλλά θα σας πω τα 3 κομμάτια που τα αγαπώ :

Το άκουσα μετά από χρόνια πάλι ενόψει πρεμίερας Πλούταρχου στο Posidonio και είχα ξεχάσει ότι είναι Ύμνος, μπορεί το συγκεκριμένο άσμα να αποτελούσε το τραγούδι-σήμα κατατεθέν μου για την τότε ζωή μου, αλλά όταν το άκουσα απλά αφέθηκα στη φωνή του Γιάννη και όχι στον πόνο που θα έπρεπε ενδεχομένως να ένιωθα ( αυτό είναι πολύ καλό !!!!!)

Από τα αγαπημένα μου και λατρεμένα μου κομμάτια που το ακούω κάθε μέρα » Φοβάμαι που ίσως τα χρόνια μου άφησα που λάθος αγάπες και όνειρα κράτησα μα αυτό είναι ψέμα κι εγώ το πληρώνω φοβάμαι εμένα- εμένα και μόνο».

http://www.youtube.com/watch?v=HKYYXWoqvbA»
«Δεν θέλω άλλο, για ότι ζω μαζί σου να αμφιβάλλω, το λάθος μου να είσαι το μεγάλο, στην ήδη διαλυμμένη μου ζωή ! Δεν θέλω άλλο,κουράστηκα να μου ζητάς συγνώμη, η αγάπη είναι ταξίδι που τελειώνει,μαζί της πλέον τέλειωσες και εσύ »

Πάντως…..»φεύγοντας ξέχασα να πάρω την κάρδια μου και κάτι παλιοπράγματα μια βαλίτσα πόνο και τα όνειρά μου και με πιάσαν τα κλάμματα » http://www.youtube.com/watch?v=pGU-CJInSNo

Και φυσικά : » Μην έρθεις…γιατί αν σε δω φοβάμει θα ξεχάσω»… Όσο και αν μας πονάνε κάποιες καταστάσεις, όσο και αν έχουμε ξεπεράσει το παρελθόν είναι κάποια τραγούδια που όσο και αν μη θέλουμε μας θυμίζουν τα περασμένα….

Στην υγειά των πρώην και εκείνων των τραγουδιών που μας θυμίζουν κατάστασεις, είτε καλές, είτε άσχημες. Όπως και να έχει εγώ αγαπώ τον Πλούταρχο άσχετα αν κλαίω κάθε φορά που τον ακούω.

Εσάς ποια είναι τα αγαπημένα σας κομμάτια ;

Τίνα Μιχαηλίδου

Σχολιάστε

