Εμετός!!

sixathikaΜετά από μια κουραστική και μη ενδιαφέρουσα μέρα από την δουλειά αποφασίζω να κάνω μια βόλτα στο κέντρο να χαλαρώσω. Τι το θέλω; Περπατώ στην Ερμού και κοιτάζω βιτρίνες, βλέπω ανθρώπους, χάνομαι στις σκέψεις μου. Ξαφνικά εκεί που περπατάω με χαμηλά το κεφάλι ακούω ένα τύπο δίπλα μου να μιλάει μόνος του. Ναι! Έκανε διάλογο με τον εαυτό του. Μια χαρά ο άνθρωπος εμφανισιακά αλλά από ότι φάνηκε του είχε σαλέψει λίγο. Συνεχίζω την πορεία μου και πέφτω πάνω σε δυο άστεγους που έχουν στήσει αυτοσχέδιο σπιτικό πάνω στο πεζοδρόμιο. Κουβέρτες, κούτες, σάκοι με ρούχα, δυο ποτηράκια που μάλλον έχουν κρασί. Ο ένας κοιμόταν, ο άλλος έκανε τσιγάρο. Καταραμένο κράτος που είσαι; Ντρέπομαι. Φτάνω στην πλατεία. Πέντε έφηβοι χορεύουν brake dance, δυο αφρικανοί με πλησιάζουν για να μου βάλουν το βραχιολάκι και μου φωνάζουν akuna matata, και την ώρα που τους αποφεύγω διακριτικά και ευγενικά (παρόλο που αυτοί στην κυριολεξία με κυνηγάνε), πέφτω σχεδόν πάνω σε ζευγάρι που φιλιέται λες και δεν υπάρχει αύριο κάνοντας ταυτόχρονα έναν αηδιαστικό θόρυβο. Σηκώνω το κεφάλι μου. Τι φάση; Είναι δυνατόν; Σας σιχαίνομαι.

Στέκομαι λίγο κ παρατηρώ το σκηνικό γύρω μου. Εμετός. Εμετός για μια κοινωνία που μας έχει καταστρέψει όλους. Που μας έχει κάνει αναίσθητους και εγωκεντρικούς. Υπάρχω και ντρέπομαι για την ύπαρξη μου στην Ελλάδα του σήμερα. Μα εγώ δεν είμαι έτσι. Γιατί να γεμίσω με μίσος την ψυχή μου; Γιατί να αναισθητοποιήσω ότι καλώ έχω μέσα μου; Ότι και αν είναι αυτό. Προσπαθώ καθημερινά ακόμα και μαζί με τα λάθη μου να είμαι κομπλέ. Να δίνω σε όλους είτε συναισθήματα είτε βοήθεια είτε χρόνο. Είτε είτε είτε. Ότι έχω μέσα μου δηλαδή. Προσπαθώ να φέρομαι όπως θέλω να μου φερθούνε. Προσπαθώ να είμαι καλός και άξιος άνθρωπος της κοινωνίας γιατί πιστεύω ότι όλοι είμαστε μέρος αυτής και πρέπει ο καθένας να προσπαθεί ξεχωριστά αλλά ταυτόχρονα πρέπει να προσπαθούμε και όλοι μαζί. Θα παλεύω όλη μου την ζωή ακόμα και αν κουραστώ. Ακόμα και αν έχω πιάσει πάτο. Άλλωστε αυτό έχω μάθει να κάνω.

Πουτάνα ζωή ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ.

Αντέχω.

ΥΓ: Αφιερωμένο στις τρεις καλές μου φίλες Έλενα, Άντζελα και Ελένη που μου χουν σταθεί και μαζί προχωράμε γιατί πολύ απλά αλλιώς δεν θα γινόταν!!

Χριστίνα Τζοβλά

Το τρίτο μάτι

Σχολιάστε

