Γράμμα σ’ έναν «άγνωστο»

imagesη«Σου γράφω ένα γράμμα, όχι πως θέλω να στο δώσω. Να έτσι, για να μιλήσω λίγο μαζί σου.»,λέει ο Πάριος! Είναι περασμένες δώδεκα, μπήκε η μέρα των γενεθλίων μου και ακούγοντας αυτό το κομμάτι, είπα να σου μιλήσω μέσα απ’ αυτό το γράμμα.
Η γνωριμία μας έγινε μέσω κοινών γνωστών…τότε εσύ ήσουν με άλλη κοπέλα, με την οποία λίγο αργότερα χωρίσατε. Απ’ την πρώτη στιγμή που σε γνώρισα σε συμπάθησα γιατί ήσουν η ζωή της παρέας….πάντα με το χαμόγελο στα χείλη. Λίγο μετά τη γνωριμία μας ξεκινήσαμε να μιλάμε σχεδόν καθημερινά, δεν λέγαμε κάτι συγκεκριμένο, απλά μας άρεσε να κάνουμε πλάκα και να μιλάμε για καθημερινά και πολλές φορές ασήμαντα πράγματα.
Από ένα σημείο και μετά άρχισα να σε ερωτεύομαι….δεν το παραδεχόμουν απ’ την αρχή, γιατί ήσουν σε σχέση και κατά βάθος δεν ήθελα να μπλεχτώ. Κι όμως απ’ τη στιγμή που χωρίσατε άρχισα να αναρωτιέμαι αν είμαι εγώ η αφορμή. Ακόμα κι όταν με διαβεβαίωνες ότι δεν έφταιγα ,εγώ είχα τις αμφιβολίες μου!
Μετά από μήνες συνομιλιών, βγήκαμε το πρώτο μας ραντεβού. Πήγαμε στη θάλασσα. Εκεί κατάλαβα ή μάλλον παραδέχτηκα για πρώτη φορά στον εαυτό μου ότι είμαι τρελά ερωτευμένη μαζί σου. Συνεχίσαμε να βγαίνουμε σχεδόν καθημερινά. Κάθε φορά που ήταν να σε δω η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή.

Στο έκτο μας ραντεβού επιτέλους με φίλησες. Εκείνη η στιγμή ήταν μαγική….εκεί κάπου στο κέντρο της Αθήνας, καθισμένοι αγκαλιά έξω από μια εκκλησία, έγειρες και με φίλησες. Από εκείνη τη στιγμή και κάθε φορά που με φιλούσες ήταν λες και μου μιλούσε ο Θεός. Αισθανόμουν τόσο όμορφα όταν ήμουν στην αγκαλιά σου. Χανόμουν μέσα στα μάτια σου…ήθελα απλά να σταματήσει ο χρόνος και να μείνουμε εκεί αγκαλιασμένοι για πάντα.
Όλα αυτά μέχρι τη στιγμή που άρχισαν να εμφανίζονται προβλήματα. Εσύ να μου λες ότι δεν είσαι έτοιμος για σχέση και ότι πληγώθηκες από την προηγούμενη κοπέλα σου κι εγώ να προσπαθώ να σε κάνω να ξεχάσεις…και να μην τα καταφέρνω.
Όλα άλλαξαν όταν κατάλαβα ότι όλο αυτό τον καιρό που βγαίναμε με κορόιδευες. Έλεγες συνέχεια ψέματα τα οποία εγώ σαν ερωτευμένη δεν έβλεπα…ίσως να έβγαινες και με άλλες κοπέλες, ίσως να ήθελες να περνάς την ώρα σου μαζί μου κι απλά δεν το παραδεχόσουν….ίσως, ίσως, ίσως! Δεν ξέρω τι να σκεφτώ.
Μέσα απ’ αυτό το γράμμα θέλω να σε ρωτήσω, όχι αν με αγάπησες ποτέ αλλά έστω αν αισθάνθηκες κάτι…τα μισά απ’ ότι αισθάνθηκα εγώ. Εγώ σου είπα απ’ την αρχή να μην με κοροϊδέψεις και να μου πεις μόνο αλήθειες αλλά δεν το έκανες…τώρα είναι αργά για συγγνώμες!
Δεν σου κρατάω κακία, έτσι έχεις μάθει να «αγαπάς», δεν φταις. Εγώ θα ζητήσω απ’ το Θεό να σε έχει πάντα καλά και να βρεις μια κοπέλα που να σε αγαπήσει πολύ παραπάνω απ’ όσο μπόρεσα εγώ να σ’ αγαπήσω, και να σε κάνει ευτυχισμένο….γιατί πραγματικά το αξίζεις!! Όσο για μένα ίσως κάποια στιγμή βρεθεί στο δρόμο μου ένας άνθρωπος που θα εκτιμήσει τα όσα θα του δώσω…ίσως πάλι και όχι!!
(γράμμα απ τη γνωστή στον «άγνωστο»)

Αν θέλετε και εσείς να γράψετε μια ιστορία δεν έχετε παρά να μας στείλετε ένα e-mail στο :nagginginbed69@gmail.com

Σχολιάστε

