Τα θετικά και τα αρνητικά του να έχεις αδέρφια

tumblr_ng5ritNNZV1tza3dio1_500» ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΩ. ΑΛΛΑ ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙ!!!» ΥΠΕΡ. Σε εμένα που έλαχε να είμαι και η μικρότερη αδερφή, έτυχε να γράψω για τα υπέρ της αδελφότητας..μεταξύ γυναικών!!! Πώς λέμε συμμαχία γυναικών;
Ένα τέτοιο πράγμα….!!! Το να έχεις μια αδελφή, είναι για μένα το πιο ωραίο δώρο που θα μπορούσε να σου χαρίσει ποτέ ο Θεός και η ανθρωπότητα. Και δεν υπερβάλλω. Εννοείται ότι αποτελεί έναν…Γόρδιο δεσμό που σας δένει και τις δύο σαν ομφάλιος λόρος, αλλά αυτή είναι και η μαγεία του πράγματος. Βλέπετε, το να έχεις μια αδελφή, είναι σαν να έχεις μια κολλητή φιλενάδα την οποία δεν μπορείς να ξεφορτωθείς ποτέ.
ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ. Και επειδή το συγκεκριμένο θέμα, έχει να κάνει με βαθειά αγάπη, θα είμαι ειλικρινής…πολύυυ ειλικρινής!!! Πιστέψτε με, ότι και να λέμε, σαν την αδελφή σου δεν υπάρχει…πώς λέμε μάνα είναι μόνο μία; Εγώ θα δώσω μια άλλη πινελιά στο άσμα…αδελφή είναι μόνο μία…η και δύο ή και τρείς (αναλόγως την κάθε περίπτωση!!!).
Η αδελφή σου, είναι ουσιαστικά το μισό κομμάτι του εαυτού σου, είναι η γυναικεία πλευρά σου που ζεί παράλληλα εντός και εκτός του σώματός σου. Τα μοναχοπαίδια και οι γυναίκες που δεν έχουν αδελφή, όταν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα, ερωτικής φύσης, οικονομικής, επαγγελματικής και πάει λέγοντας συνήθως αναλώνονται σε ατέρμονες συζητήσεις με τους εαυτούς τους και κάνουν αυτό που λέμε…εσωτερικό μονόλογο.
Με λίγα λόγια, συμβουλεύονται τους εαυτούς τους, προβληματίζονται με τους εαυτούς τους και ουτω κάθε εξής. Εξυπακούεται ότι θα χρησημοποιήσουν και τις συμβουλές των φιλενάδων τους, όμως κακά τα ψέματα, οι φιλενάδες δεν θα σε νοιώσουν 100/100 γλυκιά μου, όχι επειδή δεν σαγαπάνε, εγώ σου λέω ότι λιώνουν για σένα….απλά δεν είναι….μαντέψτε!!! ΑΔΕΛΦΕΣ ΣΟΥ.
Σκεφτείτε τώρα τον εαυτό σας-εάν έχετε αδελφή- ή μια γυναίκα που είναι προικισμένη με μια αδελφή. Φανταστείτε ότι το πρόβλημα αυτής της γυναίκας, την περιστοιχίζει από παντού και δεν έχει να πιαστεί παρά μόνο από τον εαυτό της. Γιατί…μόνο ο εαυτός της μπορεί να την καταλάβει.
Η τουλάχιστον έτσι νομίζει…και έρχεται σε αυτό το κρίσιμο σημείο η μαγική στιγμή που ένα δυναμικό χέρι την τραβάει από την δείνη της συσκότισης και των προβλημάτων, την χώνει στην αγκαλιά της, της χαιδεύει τα μαλλιά, και παλεύει ΜΑΖΙ ΤΗΣ για αυτό το ρημαδοπρόβλημα.
Και ξέρετε γιατί είναι η μοναδική που μπορεί να παλέψει ουσιαστικά μαζί της. Γιατί είναι η ΜΟΝΗ που μπορεί να την νοιώσει 100/100, είναι η ΜΟΝΗ η οποία την ξέρει ίσως και καλύτερα από τον ίδιο της τον εαυτό και άρα είναι και η ΜΟΝΗ που μπορεί να καταλάβει τα συναισθήματα της αδερφής της και να ταυτιστεί μαζί της συναισθηματικά.
Γιατί….είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ….γιατι…κάποτε μοιραστήκατε την ίδια φωλίτσα όταν ήσασταν δύο μικροσκοπικά έμβρυα….γιατί…δεν θυμάσαι τη ζωή σου χωρίς εκείνη….γιατί….είναι το άλλο σου γυναικείο μισό που σε κάνει ολοκληρωμένη….χωριστά…είστε δυό γυναίκες…αλλά μαζί…είστε μια γυναικεία ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ….

Η αδερφή μου,  μου την σπάει.αυτό συμβαίνει από την ώρα που γεννήθηκε και οι γονείς μου την έφεραν στο σπίτι. Κανένας δεν κατάλαβε πως εγώ πραγματικά δεν χάρηκα για την γέννηση της. Προσποιούμουν πως χαιρόμουν πως επιτέλους απέκτησα αδερφή..

Τα πιο δύσκολα χρόνια βέβαια, ήρθαν όταν αρχίσαμε να μοιραζόμαστε το ίδιο δωμάτιο, να κλαίει το βράδυ, να έρχεται η μαμά στο δωμάτιο για να την ηρεμεί και να ξυπνάω εγώ όλο νεύρα, να θέλω να φωνάξω και να κρατιέμαι.. και σκεφτόμουν ότι εμένα  δεν με σκέφτεται κανείς που αύριο έχω σχολείο και γράφω και διαγώνισμα!!!

Τα πιο δύσκολα ήρθαν όταν άρχισε να περπατάει και να καταστρέφει ότι έβρισκε μπροστά της, «Δανάη μη πειράζεις τα βιβλία μου… ωχ μου έσκισε μια σελίδα» και αμέσως μετά ακούω την κλασσική απάντηση από την μαμά,
«Δεν φταίει η Δανάη εσύ φταις που άφησες κάτω τα πράγματα σου, σου έχω πει να βάζεις τα πράγματα σου ψηλά για να μην τα φτάνει».
Δεν κατάλαβα δηλαδή πρέπει να προσέχουμε τα πάντα, ακόμα και που πατάμε σε αυτό το σπίτι!!!!

Με όποιους συζητούσα το δράμα μου  και όλοι μου έλεγαν πως είμαι τυχερή γιατί εγώ μια αδερφή, ενώ θα μπορούσα να είμαι μόνη μου και να μην έχω παρέα στο σπίτι κλπ κλπ. Πού να ήξεραν όμως πως όλα στο σπίτι τα κανονίζουμε σύμφωνα με το πρόγραμμα της μικρής Δανάης. Στο μυαλό μου έχω έντονα τα λόγια των γονιών μου και ιδιαίτερα της μαμάς μου «Μη φωνάζεις γιατί κοιμάται η Δανάη μη βάλεις δυνατά την τηλεόραση γιατί κοιμάται η Δανάη, μην ακούς δυνατά μουσική γιατί κοιμάται η Δανάη…. Τα νεύρα μου, δεν τον αντέχω άλλο.!

Ώσπου τελικά έφτασε η ημέρα όπου παραμέρισα τις τύψεις που με τριγύρναγαν επειδή ΠΡΕΠΕΙ να αγαπάω τη μικρή μου αδερφή και είπα στη μάνα μου όλα όσα ένιωθα. Και ενώ στην αρχή μου είπε «τι είναι αυτά που λες, αδερφή σου είναι» μετά με κατάλαβε..

Οι γονείς μου άρχισαν να μου δίνουν περισσότερο χρόνο. Συμφωνήσαμε να μην αφήνω από εδώ και εκεί τα πράγματα μου και τα βιβλία μου αλλά να τα έχω στην βιβλιοθήκη μου, που η αδερφή μου δεν θα πειράζει.
Και στην τηλεόραση μπορώ να δω τα έργα που θέλω μόνη μου ενώ πήρα ένα ωραίο σετ με ακουστικά για να ακούω μουσική όταν κοιμάται η μικρή..
Τελικά δεν είναι και τόσο κακή η πιτσιρίκα………τώρα που πέρασαν και τα χρόνια, αν και ακόμα σκοτωνόμαστε για το ότι δε μου αφήνει ζεστό νερό για μπάνιο, γιατί μονίμως παίρνει τα πράγματά μου χωρίς να με ρωτάει, γιατί πάντα, μα πάντα εξαφανίζει οτιδήποτε σοκολατοειδές εμφανίζεται στο σπίτι-κι αυτό αποτελεί αιτία πολέμου-, νομίζω πως πλέον έχουμε βρει τη χρυσή τομή μεταξύ των ομηρικών καυγάδων μας. Τώρα, μη με ρωτήσετε αν αναθεώρησα για τη γέννησή της……δεν έχω αποφασίσει ακόμα….;-)

Σοφία Γαλάνη

Σε ψηλά τακούνια

 

Σχολιάστε

