Άντρες με ή χωρίς tattoo ;;;

externalfileloader.pngΠοτέ δεν μου άρεσαν οι άντρες με τα πολλά tattoo τα λεγόμενα μανίκια, που τα αποκαλούμε τώρα. Προτιμώ τους άντρες με τα διακριτικά tattoo και θα μου πεις και καλά αν ερωτευτείς τον άλλον με τα μανίκια θα τον αφήσεις ; Χμ δεν ξέρω και τι να σου απαντήσω σε αυτό. Ανέκαθεν τρελαινόμουν για τα tattoo είχαν και έχουν μια γοητεία, αλλά τα πολλά μου βγάζουν ένα στυλάκι αλητίστικο, μαγκάκι που φωνάζει κραυγαλέα «εγώ είμαι και κανείς άλλος δεν είναι». Όταν αποφάσισα το θέμα αυτό δεν ήξερα αν πρέπει να γράψω το με ή χωρίς tattoo, τελικά πήγα στο με tattoo και η αλήθεια είναι ότι ακόμα το σκέφτομαι. Ναι ναι είμαι τρέλη, ταύρος darling μου, τελικά θα σου πω για τους άντρες με tattoo με ή χωρίς μανίκια. Είναι όμορφοι, μοιραίοι και τους αρέσει να επικδεικνύουν τα προσόντα τους, κοιλιακούς, στυλάκι, tattoo, ας μην σχολιάσω και τα μούσια που αφήνουν όλοι λες και είναι παπάδες. Ειπάμε αγόρια να αφήνετε μούσι, αλλά το παρακάνετε… Στο θέμα μας όμως, ναι τους αγαπώ όσους έχουν και μου αρέσει να μου αποκαλύπτουν τι σημαίνει το κάθε σχέδιό τους, ειδικά όσα αναφέρονται σε πρώην είναι πολύ γλυκά , αλλά υπάρχουν και αυτά που αναφέρονται σε πρώην γεμάτα μίσος.Είναι ωραίο να έχουν tattoo, αλλά και αυτό με μέτρο, αλλά όπως και να έχει εάν έχουν όλο το πακέτο είναι απλά θεοί.

Τίνα Μιχαηλίδου

Πύρ, Γυνή και Θάλασσα
xΤο πιο συχνό φαινόμενο που συναντάμε στην εποχή μας είναι οι άντρες με ταττου.Άντρες που προσπαθούν να επιδείξουν,να τονίσουν τον αντρισμό τους κάνοντας ένα ταττου.Πιστεύω ότι η ομορφιά ενός άντρα δεν εξαρτάται απο το πόσα ταττου θα έχει.Υπάρχουν άντρες που η ομορφιά τους,η αρρενωπότητα τους είναι τόσο εντυπωσιακή που δεν χρειάζεται το ταττου για να το επιδείξει.Δεν λέω πως το ταττου δεν είναι όμορφο και εντυπωσιακό αλλά ποτέ δεν κρίνω έναν άντρα μόνο απο αυτό.Είναι το τελευταίο που θα πρέπει να κοιτάμε και όχι το πρώτο.
Οι άντρες είναι φτιαγμένοι απο τη φύση τους αρσενικά.Δεν χρειάζονται ταττου για να το τονίσουν αυτό.Είναι αυτοί που έχουν αυτοπεποίθηση,δυναμικότητα και πιστεύουν οτι δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι παραπάνω στον εαυτό τους απο αυτό που τους έχει δώσει η φύση τους.Και καλά κάνουν και το πιστεύουν!Γιατί κορίτσια ωραίοι οι άντρες με ταττου για extreme καταστάσεις αλλά και ποιά δεν θα θέλε να αγκαλιάζει,να φιλάει ένα όμορφο και καθαρό δέρμα απότι μια ζωγραφιά;

Μαίρη Ντίμη Αναγνωστοπούλου
Glamourous Fights

 

One thought on “Άντρες με ή χωρίς tattoo ;;;

Σχολιάστε

