Η αδερφή μου..

agapimena_adelfia_590_bΕκτός από εμένα, οι γονείς μου έχουν ακόμα ένα παιδί, την αδερφούλα μου. Και επειδή ήθελαν πολλά παιδιά και γρήγορα μας έκαναν μαζί, άρα είμαστε δίδυμες…

Μοιάζουμε πολύ στην εμφάνιση αλλά ταυτόχρονα διαφέρουμε πολύ στον χαρακτήρα. Όπως λέει η μαμά και ο μπαμπάς εκτός από τα ονόματα των γιαγιάδων μας πήραμε και τη χάρη τους!

Από την ώρα που έγινε η σύλληψη μας είμαστε αχώριστες. Κάθε φορά που κάποιος φώναζε μία από τις δύο απαντούσαμε και οι δύο! Ίσως για αυτό να μας μπέρδευαν τόσο πολύ… καλά έφταιγε και το γεγονός ότι είμαστε φτυστές ο πατέρας μας και έβαζε και το χεράκι της η μαμά που μας έντυνε με τα ίδια ρούχα και τις δύο ή σετάκι!

Κάθε φορά που ανασύρω μία παιδική μου ανάμνηση είναι γεμάτη με συγγενικά μου πρόσωπα και όταν δεν υπήρχε κανείς άλλος υπήρχε πάντα η αδερφή μου.

Είμαι τυχερή γιατί η καλύτερή μου φίλη είναι η αδερφή μου.

Σε εκείνη έλεγα όλα μου τα μυστικά και τα προβλήματα. Με την αδερφή μου μοιραζόμουν τα πάντα. Ρούχα, λιχουδιές, προβλήματα, εμπειρίες..

Πολλοί που μας βλέπουν μας ρωτούν αν έχουμε τη λεγόμενη επικοινωνία των διδύμων. Δηλαδή αν είμαστε μακριά η μία από την άλλη και πάθει κάτι η μία και το νιώσει η άλλη. Όχι αυτό δεν το έχουμε. Έχουμε, όμως, άλλα.. σκέφτεται η μία ένα τραγούδι και αμέσως το τραγουδάει η άλλη. Θυμάται η μία ένα περιστατικό και αμέσως αρχίζει η άλλη και το εξιστορεί! Σύμφωνα με τα λεγόμενα της μαμάς από μωρά είχαμε τέτοια ταύτιση. Όταν είμαστε και οι δύο άρρωστες είχαμε και οι δύο πυρετό και μάλιστα ακριβώς την ίδια θερμοκρασία! Μέχρι και το ίδιο όνειρο έχουμε δει!..

Πάντα προστατεύουμε η μία την άλλη με το δικό της τρόπο η κάθε μία.

Ακόμα και σήμερα, που σιγά σιγά παίρνουμε πια διαφορετικούς δρόμους μόλις μας συμβαίνει κάτι τρέχουμε να το πούμε στην αδερφούλα μας. Ακόμα και σήμερα, που είμαστε ολόκληρες γυναίκες φωνάζουμε η μία την άλλη με κοσμητικά επίθετα που λέγαμε παιδάκια. Ακόμα και σήμερα, όταν βαριόμαστε σκαρώνουμε παιχνίδια και παίζουμε όπως τα μικρά παιδιά. Μέχρι σήμερα, η σχέση μου με την αδερφή μου έχει ωριμάσει αλλά πάντα παραμένει η ίδια τρυφερή σχέση.

Χωρίς την αδερφή μου ίσως να μην είχα καταφέρει και να μην είχα ζήσει τίποτα από όσα κάναμε μαζί. Χωρίς την αδερφή μου σίγουρα δεν θα ήμουν αυτή που είμαι σήμερα. Γιατί η αδερφή μου είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτού μου..

Μίρκα Αρβανίτη

Αίμα από Φράουλες και Ρόζ Πιπέρι

2 thoughts on “Η αδερφή μου..

Σχολιάστε

