Εξομολογήσεις : ΧΧΧ

mairh

Λίγο πολύ όλοι με ξέρετε απ’τα άρθρα μου είναι αυτά τα φιλοσοφικά και περίεργα.Τα άρθρα μου αφορούν τη ζήλια,τους ανεκπλήρωτους έρωτες,τα ανούσια φλέρτ στα club,τους έρωτες με διαφορά ηλικίας και άλλα πολλά.

mairh 2Τέλος πάντων είμαι η Μαιρηντίμη Αναγνωστοπούλου η χαμογελαστή,αισιόδοξη της παρέας και φυσικά η μικρότερη.Είμαι παρθένος  {30.8} με ωροσκόπο τοξότη! Αυτό λέει πολλά.Η οργάνωση και η επικοινωνία είναι τα χαρακτηριστικά μου όπως και ο αυτοέλεγχος.Ανήκω στην γενιά του 1997..και ΝΑΙ δίνω πανελλαδικές φέτος.Το άγχος περνάει το κορμί μου.Τρέμω στην ιδέα της αποτυχίας.Τρέμω στην ιδέα οτι οι προσπάθειες μου θα χαθούν.Ο χρόνος θα δείξει τα αποτελέσματα.Οι στόχοι μου είναι δύο! Ο 1ος είναι οι ένοπλες δυνάμεις και ο 2ος ότι έχει σχέση με ιατρική.

paidiaΕίμαι η μικρότερη στην οικογένεια.Εχω μεγαλώσει με δύο υπέροχους γονείς και δύο υπέροχα αδέρφια.Εχω μάθει πολλά πράγματα απ’αυτούς.Το 1ο είναι να σέβομαι τον εαυτό μου και το 2ο να αποφεύγω τις κακοτοπιές!

Έχω πολλούς γνωστούς αλλά λίγους και καλούς φίλους που μπορώ να μοιραστώ μαζί τους ανησυχίες,χαρές και λύπες.Παρόλο που είμαι μικρή έχω περάσει αρκετά πράγματα τα οποία με ωρίμασαν αρκετά.Είτε αυτά αφορούσαν τα ερωτικά είτε τα φιλικά.Φέτος κλείνω τα 18 και πραγματικά αισθάνομαι πολύ περίεργα.Ίσως γιατί πλέον παίρνω τη ζωή στα χέρια μου.Θα δω πως είναι ο κόσμος έξω απ΄το σπίτι και θα πατήσω στα πόδια μου…Ααααα ξέχασα έχω 3 σκυλάκια τον Ivan {2 ετών},την Pegy {10 ετών} και τον Coockie {1 έτους} τα οποία τα λατρεύω και δεν μπορώ χωρίς αυτά.

Δεν είχα πρότυπα ούτε έρωτες με διάσημους,ο μόνος που μου έκανε εντύπωση και μ’άρεσε αρκετά ήταν ο Πάνος Κιάμος!

Είμαι πολύ κοινωνική,διαχυτική,ευαίσθητη για μένα σκληρή για τους άλλους.Εχω πάντα μια αγκαλιά για όλους.Πάντα βοηθάω και συμβουλεύω τον άλλον όταν με έχει ανάγκη.Δεν ανοίγομαι εύκολα στους άλλους και δεν εμπιστεύομαι επίσης εύκολα.Το κακό είναι ότι ενθουσιάζομαι γρήγορα και προσγειώνομαι απότομα.Δίνω τα πάντα  σ’αυτούς που αγαπώ και υπάρχει πάντα μια θέση γι’αυτούς στη καρδιά μου.

mairh 3

Αγαπώ το χορό και τη μουσικη και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτά.
Να αγαπάτε,να αγκαλιάζετε,να χορεύετε,να λέτε αυτά που αισθάνεστε γιατί οι στιγμές είναι μοναδικές και είναι κρίμα να χάνονται…

Γι’αυτό θα τελειώσω την εξομολόγηση μου με το αγαπημένο μου τραγούδι που είναι του Β.Τσιτσάνη «Δεν ρωτώ ποια είσαι».

Καλή ακρόαση λοιπόν: ‘’Μες στης καρδιάς μου το σκοτάδι
το πιο γλυκό σου δως μου χάδι,
σαν ξημερώσει αν θέλεις με ξεχνάς,
όμως απόψε αγκάλιασέ με
και την καρδιά μου στους καημούς μην την πετάς.’’

Μαίρη Ντίμη Αναγνωστοπούλου

Glamourous Fights

Σχολιάστε

