Άφεση Αμαρτιών και….Εξομολογήσεις!!!

11084493_797087890383817_1044203590_nΕίναι πραγματικά απίστευτο το γεγονός, -εαν το σκεφτεί κανείς-πως τις Άγιες Μέρες της Μεγάλης Εβδομάδος, εμείς οι αρθρογράφοι-ορκισμένοι στο καθήκον μας πάντα!!!!- αποφασίζουμε…να βγάλουμε τα άπλυτα μας στη φόρα ( όχι μόνο ότι μας συμφέρει, όλα τα βγάζουμε, μέχρι και την τελευταία άπλυτη κακοφορμισμένη κάλτσα!!!) και…..εξομολογούμαστε ακολουθώντας τις πατροπαράδοτες χριστιανικές αξίες,όχι στην Εκκλησία….αλλά στο αγαπημένο site nagging in bed!!!!

Τώρα, όλα καλά και άγια μέχρι εδώ, η ιδέα με συναρπάζει και με ενθουσίασε από την αρχή, μόνο που….υπαρχει ενα μικρό προβληματάκι…τι να σας πώ για μένα βρε παιδιά;Πιο βαρετά πεθαίνεις, αλήθεια σας λέω!!! Όχι βρε, πλακίτσα σας κάνω, συνεχίστε να διαβάζετε!!!!!

Λοιπόοον…..με λένε Στέλλα-Δανάη Γαλάνη….το πρώτο μου όνομα το πήρα από την αγαπημένη μου γιαγιά, το δεύτερο έχω την εντύπωση πως ήταν έμπνευση του νονού μου!!!! Α, επι τη ευκαιρία, έχω και δύο νονούς!!! Βλέπετε, ήμουν τόσο αξιολάτρευτο μωράκι, που όλοι οι υποψήφιοι νονοί και νονές σκιζόντουσαν ποιός θα με πρωτοβαφτίσει!!!

Έτσι οι γονείς μου, απελπισμένοι από την θραύση που έκανα ως μωρό αποφάσισαν να κάνουν το χατίρι σε δύο τυχερούς!!!! (λέμε τώρα, άτυχοι είναι οι άνθρωποι αλλά είπα να τους χρυσώσω το χάπι!!!).

Είμαι η μικρή της οικογένειας, μικρότερη, χαζότερη και σπαστικότερη, όπως θα ακούσετε την αγαπημένη μου αδελφή Σοφία να λέει ( είναι φανερή η σχέση μίσους και πάθους ανάμεσα μας). Και τώρα, στα ενδιαφέροντα!!! Έχω την κακή συνήθεια να μιλάω σε όλο το κόσμο. Αν και είμαι πολύ ντροπαλή και εσωστρεφής, μιας και είμαι Ταυράκι με ωροσκόπο Καρκινάκι, -κλάψτε με δηλαδή!!!!-, έχω ένα θέματάκι μετά, οταν δένομαι με τον άλλον. Δηλαδή εκεί πια…ξεπετάγεται ο πραγματικός μου χαρακτήρας ο οποίος είναι μια διασταύρωση του Μπάγκς Bunny και του jerry του ποντικιού!!!!

Εάν δεν το πιάσατε δηλαδή, εάν τυχει να με δείτε κάπου τυχαία, το πιο πιθανό θα είναι να με πετύχεται σε μια φάση είτε ατελείωτου γουρουνιάσματος (γιατί εμείς οι ταυρίνες τρώμε πολύ αλλα δεν παχαίνουμε, όλα κι όλα), είτε να γελάω ασταμάτητα σαν καθυστερημένο, είτε να μιλάω πολύ ενθουσιασμένη για κάτι κουνώντας τα χέρια μου δεξιά και αριστερά σαν τσαπιά (είναι γνωστός ο αυτισμός μου!!!! -πλάκα κάνω μην ψαρώνετε!!!)

Και….ναι δίνω και Πανελλήνιες φέτος, εν έτει 2015, φαντάζεστε πόσο σπουδαία περνάω!!!! (όχι και πολύ, αλλα δεν πειράζει). Τέλος, πριν κλείσω το άρθρο, θα ήθελα να σας…εξομολογηθώ, πως άν όντως πήγαινα ποτέ για εξομολόγηση (πράγμα χλωμότατον για τα δικά μου δεδομένα) θα έπαιρνα το θάρρος να ρωτήσω τον παππά για τα πιο αγαπημένα άτομα, που με αγκάλιασαν λες και ένοιωσαν πόσο μεγάλη ανάγκη τα είχα και χωρις ενδοιασμούς μου πρόσφεραν απλόχερα την αγάπη τους, μεταμορφώνοντας τον κόσμο μου. Δεν αναφέρω ονόματα, ξέρετε ποιοί είστε!!!!! Θα έπαιρνα το θάρρος λοιπόν, και θα ρώταγα τον παππά με μια μικρή φωνούλα…ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;;;;

Δανάη Γαλάνη

Σαγαπώ-Μαγαπάς

Σχολιάστε

