Εκείνες οι γαμημένες Κυριακές

Nagging In Bed

Nagging In Bed

«Τις Κυριακές μου λείπεις Θεέ μου πιο πολύ»

 λέει το άσμα του Μενιδιάτη και όντως είναι Κυριακή βράδυ και η τηλεόραση να παίζει την αγαπημένη σου ταινία «p.s.i love you»

και εσύ να κοιτάς έξω από το παράθυρο πίνοντας μονορούφι το πιο δυνατό ποτό που έχεις στο σπίτι σου, ποια εσύ που ποτέ δεν έπινες και τώρα καπνίζεις σαν το φουγάρο το ένα τσιγάρο μετά το άλλο

και τα καυτά σου δάκρυα καίνε το πρόσωπό σου, τελικά μήπως πρέπει να πάρεις και το σαμπουάν που λέει όχι πια δάκρυα;

Τον θυμήθηκες πάλι -τον θυμάσαι άλλωστε σε ανυποψίαστες στιγμές και χρόνο κακώς πολύ κακώς – γιατί είναι από εκείνες τις γαμημένες Κυριακές  που σκέφτεσαι τα παλιά, όχι όχι δεν σου λείπει μην βιάζεσαι να βγάλεις λάθος  και άκυρα συμπεράσματα, απλά αυτομουτζώνεσαι για τα τραγικά σου λάθη και προσπαθείς να καταλάβεις με τι μυαλό σκεφτόσουν κάποτε.

Δεν θες να επιστρέψει ο πρώην και δεν θες να επιστρέψει γιατί δεν ξέρεις τι συναισθήματα θα ξυπνήσουν εκείνα της αγάπης ή εκείνα του μίσους ; Αν χώρισες με τον πιο άσχημο τρόπο τότε θα κυριαρχήσει το μίσος – όχι πριν με κρίνεις δεν μισώ κανέναν πρώην, πιο πολύ τα έχω με μένα και τις λάθος επιλογές μου και μισώ το να ασχολείται ο κάθε πρώην με το τι κάνω ενώ έχει νύν, αν και μου δίνει αξία.-

Εκείνες οι γαμημένες Κυριακές που σου στάθηκαν εμπόδιο στην ευτυχία σου ήταν ατελείωτες, άρα ήρθε η ώρα για πιο χαρούμενες Κυριακές και αναμνήσεις και μην ακούς πλέον το άσμα του Μενιδιάτη, άκου κάτι πιο χαρούμενο.

Μην κλαις για κανέναν πρώην, νυν κλπ  ας κλάψουν αυτοί που δεν έχουν εσένα και μην χάνεις το χαμόγελό σου. Κάποτε θα γελάς για εκείνες τις Κυριακές που έκλαιγες για τον μακαρίτη πρώην σου και θα λες από μέσα σου «τι χαζή που ήμουν».

«Μου πήρες όλες τις αναμνήσεις, μου πήρες και τις Κυριακές… Άντε και στο διάολο γιατί εγώ ευχές δεν δίνω…» τάδε έφη Τίνα

Τίνα Μιχαηλίδου

Πύρ,Πρώην και Φωτιά με Φωτιά

Σχολιάστε

