Εκείνοι και εγώ!

monica-bellucci-malenaΑτελείωτη πόλη …άνθρωποι πηγαινοέρχονται συνεχώς. Μπορείς να γνωρίσεις τόσο κόσμο είτε σε ένα μαγαζί είτε σε μια παρέα είτε στο διαδίκτυο. Γνωρίζοντας τους και καθώς περνάει ο καιρός αρχίζεις να παίρνεις θέση και να ασκείς κριτική στον εαυτό σου για το πως πρέπει να φερθείς στον καθένα.

Εκείνοι έχουν τόσα κοινά μεταξύ τους. Ξεκινάνε όλοι με ένα χάρηκα για τη γνωριμία. Στη συνέχεια σε προσκαλούν για ένα ποτό χαλαρά να γνωριστείτε. Φυσικά σε βομβαρδίζουν με κοπλιμέντα.

Όλη αυτή η γλύκα και ο θαυμασμός κρύβει το υπονοούμενο του τύπου ‘’πώς μια τέτοια γυναίκα,ένα τέτοιο θηλυκό είναι μόνο του;

Γιατί δεν έχει κάποιον να δαμάσει την αγριόγατα που κρύβει μέσα της;’’ Τότε αρχίζω να γελάω! Τί κασέτα ειναι αυτή;

Μαθαίνουν ένα κειμενάκι και βασίζονται αποκλειστικά σ’αυτό. Το λένε και όπου πιάσει. Παρόλο που θέλω να φανώ ευγενική και διακριτική συνεχίζουν να με πιέζουν και πολλές φορές να το χοντραίνουν λέγοντας μου ότι η κ@υλα τους για μένα δεν τους αφήνει να ησυχάσουν.

Βέβαια είναι και Εκείνοι που ενώ έχουν σχέση αναζητούν το βότσαλο που θα ταράξει τα νερά της ξενέρωτης ζωης τους. Αυτοί είναι που δεν σέβονται τίποτα. Και οι δύο κατηγορίες σκέφτονται αποκλειστικά και μόνο με το κάτω κεφάλι!

ΤΡΑ-ΓΙ-ΚΟ! Με κάνουν να νιώθω σαν τερματοφύλακας την ώρα των πέναλντι! Με βομβαρδίζουν με μπαλιές κι εγώ να προσπαθώ να τις αποκρούσω για να προστατέψω το τέρμα μου δηλαδή τον εαυτό μου…

Ευτυχώς υπάρχουν και Εκείνοι που ο σεβασμός, το ήθος και η αξιοπρέπεια τους κάνουν ‘μοναδικούς’. Το καλό είναι οτι κάνουν και εσένα να αισθάνεσαι ‘ξεχωριστή’. Εγώ απ’τη δική μου πλευρά κρατάω μόνο τους τελευταίους γιατί αυτοί αξίζουν να βρίσκονται στη ζωή μου.

Εσείς κορίτσια τί επιλέγετε;

Mαίρη-Ντίμη Αναγνωστοπούλου

Glamourous Fights

Σχολιάστε

