Γιατί θέλω και τους 2

αρχείο λήψης (2)Βρίσκομαι σε ένα τρομερό δίλλημμα. Είμαι ανάμεσα σε δύο άντρες και δεν ξέρω ποιον να διαλέξω. Σε όσους το έχω πει μου λένε να μην πολυσκάω γιατί είμαι πολύ μικρή (20 χρονών) και αν αποφασίσω να κάνω ένα σοβαρό βήμα τότε θα δω τι θα κάνω. Εγώ, όμως, είμαι δυστυχισμένη κι ας χαμογελώ…

Τον Γιάννη τον γνώρισα πριν 1μιση χρόνο όταν είχε έρθει στην πόλη μου για να δουλέψει. Στην αρχή μιλούσαμε και μέσα σε λίγο καιρό τα φτιάξαμε. Μετά όταν απολύθηκε από αυτή τη δουλειά βρήκε μία άλλη δουλειά με πολύ καλό μισθό αλλά πολύ μακριά από το μέρος που μένω.

Πέρασε κιόλας ένας χρόνος με έρωτα αλλά και ομηρικούς καυγάδες. Τον Γιάννη τον είδα όλες κι όλες δυο φορές. Ένα ταξίδι έκανα εγώ και ένα εκείνος.

Το καλοκαίρι κύλησε με πολλή δουλειά και οικογενειακά προβλήματα. Τον Αύγουστο γνώρισα ένα παιδί που με φλέρταρε αρκετό καιρό. Ξεκίνησε νέος έρωτας και ο παλιός συνεχίστηκε σε δεύτερο επίπεδο.

Ο Αντώνης, όπως λένε τον νέο έρωτα, είναι σοβαρός και πολύ ερωτευμένος μαζί μου. Και εμένα μου αρέσει αλλά δεν νιώθω όπως με τον Γιάννη. Με τον Αντώνη είμαστε σε κρυφή σχέση, μένω σε κλειστή κοινωνία βλέπεις, και οι γονείς μου ξέρουν μόνο ότι τα έχω με τον Γιάννη. Αυτό έχω πει και στον Αντώνη.

Όχι ότι συνεχίζω να έχω σχέση με τον Γιάννη αλλά ότι αυτό ξέρουν οι γονείς μου. Ο Αντώνης δεν είπε τίποτα, στεναχωρήθηκε και κάπως απομακρύνθηκε όταν του το είπα, τώρα όμως είναι πιο θερμός από πριν.. Με τον Γιάννη οι συνομιλίες μας έγιναν τελείως φιλικές και έχουμε δύο εβδομάδες να μιλήσουμε.

Από την στεναχώρια μου έπεσα στο κρεββάτι με πυρετό. Ο Αντώνης ανησύχησε πολύ και του είπα πως στεναχωρήθηκα λόγω οικογενειακών προβλημάτων.

Ακόμα και σήμερα που σας γράφω είμαι ανάμεσα σε δύο αγκαλιές και όποτε σκέφτομαι ότι πρέπει να πάρω μια απόφαση πονάω…. Και κλαίω…

Σχολιάστε

