ΜΗ ΣΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΟΤΕ….

7b4555251a6c15b073a33ad727d267e0Μούδιασμα, τέτοιο μούδιασμα. Πως να γράψεις λέξεις. Δεν μπορούσα να βρω που ξεκινάει ο παλμός μου, ούτε που τελειώνει.Ούτε ο πόνος είχε σημασία, ούτε η χαρά, ούτε εσυ, ούτε εγω.Και είχα πει στον εαυτό μου οτι θα επιστρέψω, όταν αποκτήσω πάλι σφυγμό.
Είναι πολύ δύσκολο να σου λεω πως δεν υπάρχει τίποτα εδώ. Ακόμα περισσότερο να μου λεω πως με ξεγέλασα με τη συνήθειά σου και χάθηκα.Χάθηκαν τα χρόνια, να νομίζω πως δεν μπορώ χωρίς εσένα.

Δε ξέρω αν θέλω πια να γυρίσεις. Προτιμώ να μην είσαι εδω. Ήρθα να γράψω γιατί νιώθω πάλι.Αλλά δε νιώθω πια για σένα.Είναι σα να σε βλέπω απο μακριά.

Τόσο καιρό είμασταν σκηνή απο ταινία που δεν άφηνα το χέρι μου απο το pause. Και όταν το έκανα και είδα παρακάτω, με βρήκα να κοιμάμαι σε άλλη αγκαλιά.
Σήμερα ήθελα να ξαναγράψω.

Όχι για να μου θυμίζω κάποτε πως σήμερα θέλησα πω αντίο.
Γιατί οι παλμοί μου ξύπνησαν, κι αν δε σε σβήσω τώρα, δε θα τους ακολουθήσω.
Και θέλω τόσο πολύ να τους ακολουθήσω…

Ήρθα να γράψω για να μου πω πως αμφιβάλλω αν σε έχω πια μέσα μου. Για να μου πω πως το σώμα μου έφυγε απο σένα πρώτο, μα το μυαλό, τελικά, ακολούθησε. Και αν σε όλα αυτά υπάρχει και καρδιά, έστρεψε κι αυτή τη ροή της αντίθετα απο εσένα.

Φοβάμαι μην είμαι άδικη. Ή μήπως κάνω λάθος.
Θυμάμαι οτι είπα πως θα γράψω όταν ξανανιώσω.

Σε χαιρετώ.Το μυαλό μου το ξύπνησε άλλη μυρωδιά. Το ξύπνησε τόσο που σε έβγαλε.
Ένα τρίγωνο αντικαθιστά ένα άλλο.
Και ψάχνω τον τρόπο να μην χρειαστεί να του πω ξανα «σε θέλω με όλη μου την χημεία», μέσα απο ένα τελευταίο γράμμα που στέλνω σε σένα.

Μη σωσεις και γυρίσεις ποτέ. Δε θέλω. Με σκότωσες. με διέλυσες. Κατάφερεις και ευτέλισες ότι όμορφο υπήρχε μέσα μου για σένα. Όχι, δε σε θέλω πίσω.

Τελειωμένες υποθέσεις δεν ανοίγω, δε μου αξίζει. Μπροστά, πάντα μπροστά. Ποτέ πίσω, δεν οφελεί. Τελείωσεις, και φταις εσύ.

Τώρα πια θα ζω για μένα,μου το οφείλω.

Σοφία Γαλάνη

Σε Ψηλά Τακούνια

Σχολιάστε

