Οι μέρες που κάνω το καλύτερο για μένα

 

μυΥπάρχουν μέρες και μέρες… Είναι αυτές που έχουν τον ατελείωτο, που νομίζεις ότι το ρολόι σου έχει πεισμώσει και δεν προχωρά ούτε με κλωτσιά. Είναι αυτές που περνάς θαμμένος κάτω από κυβικά στρέμματα δουλειάς και χαμπάρι δεν παίρνεις για πότε πακέταραν, πήδηξαν σε ένα τρένο για Κομοτηνή και δε θα ξανάρθουν πίσω. Είναι αυτές που θα θυμάσαι για πάντα, ή άλλες που θα έδινες και τον νεφρό σου να ξεχάσεις. Και μετά; Μετά είναι οι αγαπημένες μου, αυτές που αποτελώ το κέντρο του γαλαξία, το σημείο αναφοράς κάθε γεγονότος. Όλα μα όλα περιστρέφονται γύρω από το αυτόφωτο Άστρο μου σαν καλοκουρδισμένοι δορυφόροι.

Τις λατρεύω αυτές τις μέρες, απορώ γιατί δεν έρχονται πιο συχνά! Κάθε που μου χτυπάνε την πόρτα, τις καλοδέχομαι με γέλια και ρακές, σαν φίλες καρδιακές και αλησμόνητες. Εξάλλου μην ξεχνάμε, βρισκόμαστε στη χώρα του ξένιου Δία, οι απρόσκλητοι φιλοξενούμενοι είναι πάντα ευπρόσδεκτοι, ειδικά όταν συνοδεύονται από χουζούρικη διάθεση. Και, όπως είναι αναμενόμενο, έχω θεσπίσει ολόκληρο τελετουργικό για τον εορτασμό τους, οπότε πάρτε μολύβι και κρατήστε σημειώσεις, γιατί ο Jacobs μπορεί να ξέρει από καλό καφέ, αλλά του λόγου μου ξέρω από καλοπέραση, με βούλα και πιστοποίηση ΠΟΠ.

Ξεκινάω πάντα τη μέρα μου με yoga, αφού δεν υπάρχει τίποτα πιο χαλαρωτικό από το να ενδυναμώνεις το γλουτό δεμένη σα σαλάμι αέρος Λευκάδας, ενώ παράλληλα ρίχνεις και ένα γυάλισμα στο παρκέ με το κολάν σου. Μόλις καταφέρω να ξεμπλέξω τα μέλη μου, επιβραβεύω τον εαυτό μου με μια πελώρια κούπα ζεστής, διπλοθερμιδικής, μυρωδάτης σοκολάτας, την οποία απολαμβάνω οκλαδόν στα μαξιλάρια μου διαβάζοντας κάτι ελαφρύ, σε κόνσεπτ, σε μέγεθος συχνά αγγίζει τις 800 σελίδες. Η μέρα μου συνεχίζει στην ίδια ένταση με περιποίηση των νυχιών μου, κάτι που διαρκεί υπέρ του δέοντος πολύ καθότι και αναποφάσιστη. Το μπλε δε με φωτίζει, το ροζ με κάνει σα τη Μπάρμπι νηπιαγωγό, το πορτοκαλί δεν είναι χρώμα αλλά πονοκέφαλος και το κίτρινο πρέπει να περιορίζεται μόνο στα καναρίνια. Δύσκολη επιχείρηση το μανικιούρ.

Καμιά μέρα δεν μπορεί να είναι ολοκληρωμένη χωρίς τα 3 πιο απολαυστικά για μένα στοιχεία: την κολλητή μου, ένα ξελιγωτικό δείπνο και ένα παγωμένο, φραουλένιο κοκτέιλ. Συνήθως τα συνδυάζω με βραδινές εξόδους στα στέκια μας, όπου τραβάμε όλα τα βλέμματα από το πρώτο πεντάλεπτο. Θα μου πείτε, σιγά, καλή μου, ποια είσαι, η Ναόμι Κάμπελ; Θα σας απαντήσω ευθύς αμέσως, ούτε η παρανυχίδα της δεν είμαι, μα δεν ελκύω την προσοχή των γύρω μου με την εκθαμβωτική μου εμφάνιση, -πέρασε και δεν ακούμπησε- αλλά με το ασυγκράτητο γέλιο μου. Είμαι λίγο σαν την τρελή του χωριού και ο συνδυασμός ρούμι με φράουλα και Καλλιόπη με φαρμακόγλωσσα, δεν βοηθάνε καθόλου.

Η μέρα μου κλείνει με αυτό που πάντα θεωρούσα τη μεγαλύτερη εφεύρεση όλων των εποχών μετά το σουβλάκι με πίτα: μέσα στην υγρή, υπέροχη αγκαλιά  της ξέχειλης από καυτό νερό και άλατα πράσινου μήλου μπανιέρα μου, όπου αφήνομαι με τις ώρες. Αν μπορούσα, θα μετακόμιζα εκεί με όλα τα τσουμπλέκια μου και θα την αποχωριζόμουν μόνο για μερικές έκτακτες εμφανίσεις.

Νιώθω πως πρέπει να το εξομολογηθώ πλέον, ποτέ δε μπήκα στον πειρασμό να συγυρίσω ή να καταπιαστώ με όλες αυτές τις μικροδουλειές που εκκρεμούν, είμαι πιστή οπαδός του «άφησε για αύριο αυτό που δεν έχεις κέφι να κάνεις σήμερα» και ως τώρα δεν με έχει προδώσει. Είναι λίγο όπως οι μεταμεσονύκτιες λιγούρες, ποτέ μου δεν επιθύμησα λαχανάκια Βρυξελλών και αγκινάρες στις 4 το πρωί, όπως ποτέ δεν θα προτιμήσω το σφουγγάρισμα από τη μάσκα προσώπου. Ακούστε, λοιπόν, εμένα την επαγγελματία νωχελική, και μη νιώθετε τύψεις που προσφέρετε στον εαυτό σας ολοήμερο ντάντεμα. Εξάλλου, τα μωρά το εξασφαλίζουν στον εαυτό τους κάθε μέρα και είναι στρουμπουλά, ζυμαρένια, ευωδιαστά και αξιολάτρευτα. Έχουν βρει το μυστικό. Εσείς γιατί όχι;

Φιλούμπες!

Χρυσάνθη Χανιώτη

Μικρές Αμαρτίες

Σχολιάστε

