Θέλω να σου εξομολογηθώ κάτι

superthumbΘυμάσαι την πρώτη μέρα που σε είδα; Ναι αυτή την μέρα που είχα φάει κρέπα και η Merenda είχε φτάσει στα αυτιά μου.. Εκείνη λοιπόν την μέρα όταν μου είπες πόσο μεγάλο κορίτσι είχα γίνει όλο μου το μέσα εξερράγη και ένιωσα μέσα μου μια ζεστασιά.. Δεν μιλάω όμως για την ζεστασιά που απλά σε κάνει να νιώθεις ωραία και βολικά..

Μιλάω για την ζεστασιά που σε καίει και σε πονάει με ωραίο τρόπο.. Με τον τρόπο που μόνο εσύ θα μπορούσες να με κάψεις τόσο ωραία.. Την επόμενη μέρα δεν τόλμησα να σε πάρω τηλέφωνο ρε γαμώτο, να σου εξομολογηθώ για την φωτιά που ήταν ακόμα μέσα μου από το προηγούμενο βραδύ..

Ήταν ανάμεσα μας ο εγωισμός σου και ο δισταγμός μου.. Γαμώτο, ήθελα να σου πω ξεκάθαρα σε γουστάρω θέλω να σε ξαναδώ.. Εσύ όμως τι θα ήθελες να πεις σε μια σαν εμένα; Χτυπάει το τηλέφωνο..

Το σηκώνω.. ‘Σε πήρα για να σου εξομολογηθώ κάτι..’ Πάλι η φωτιά φούντωσε, μπήκα κάτω από το σεντόνι μου, η ανάσα μου κομμένη, ο σφυγμός μου; Ήθελε να μου πει κάτι λέει αλλά δεν είναι ωραίο να μου το πει από το τηλέφωνο, ήθελε να συναντηθούμε. Και τώρα;

Ενώ ήθελα να του πω ναι σε παρακαλώ πήγαινε με βόλτα να σε δω άλλη μια φορά, κάτι με κρατούσε..

Μήπως ήθελα και εγώ να του εξομολογηθώ κάτι;

Ότι είμαι λίγη για εκείνον.. Ότι ποτέ δεν με ένοιαξε ο εαυτός μου αλλά πάντα αυτος.

Πάντα αυτός ήταν στα όνειρα μου πάντα εκεί θα κατέληγα..

Σε εκείνον που με πούλαγε και με αγόραζε με ένα τηλέφωνο του..

Ντόνα Πέτρο

Η ζωή ενός ντόνατς

Σχολιάστε

