Μην έρθεις

large«Γιατί αν σε δω ότι μου έκανες φοβάμαι μη ξεχάσω
Κι αντι να πω αυτά που πρεπει σ’ αγκαλιάσω
Μην έρθεις…
Γιατι αν σε δω φοβάμαι γι’ άλλη μια φορά θα με κερδίσεις
και πως ακόμα σ’ αγαπώ θα μου θυμίσεις
Μην έρθεις… Μην έρθεις…»Το τζάκι αναμμένο και εσύ χουχουλιασμένη κάτω από μια κουβέρτα πίνοντας ζεστή σοκολάτα ακούς το τραγούδι του Πλούταρχου – μα τι μαζοχισμός και αυτός, ερωτευμένη ακούς Πλούταρχο, χωρισμένη και τρις χειρότερα ακούς Πλούταρχο και τα δάκρυα κορόμηλο-.

Ο Πλούταρχος γλυκιά μου δεν μπορεί να έρθει να σε σώσει και να ξεπεράσεις τον/την πρώην σου. Κλείσε το ραδιόφωνο και πάρτο από την αρχή, γιατί να κάθεσαι και να σκας και να σιγοτραγουδάς » μην έρθεις» δεν θα έρθει αν η πόρτα σου είναι κλειστή.

«Μην έρθεις» : Πόσες φορές να το έχουμε ψιθυρίσει αυτό και μέσα μας να καιγόμαστε με το παραμικρό για να έρθει αυτός που θέλουμε, αλλά όχι βάλε τον εγωισμό σου πάνω από και πες όχι σε αυτό που σε πόνεσε και επιτέλους ξεκόλλα από κείνον/ κείνη που σε πλήγωσε δεν σου κάνει καθόλου καλό.

Και προς Θεού μην ακούς Πλούταρχο όσο και αν σου αρέσει βάλε κάνα τσιφτετέλι και άρχισε να χορεύεις στην υγειά του μαλάκα που σε πλήγωσε, γιατί εκείνος χάνει, εσύ όχι εσύ θα κερδίσεις τα καλύτερα και άμα πιστέψεις σε σένα θα ρθουν γρήγορα αρκεί να βγάλεις τις παρωπίδες που φοράς.

«Γιατί αν σε δω ότι μου έκανες φοβάμαι μη ξεχάσω
Κι αντι να πω αυτά που πρεπει σ’ αγκαλιάσω
Μην έρθεις…
Γιατι αν σε δω φοβάμαι γι’ άλλη μια φορά θα με κερδίσεις
και πως ακόμα σ’ αγαπώ θα μου θυμίσεις
Μην έρθεις… Μην έρθεις…»

Τίνα Μιχαηλίδου

Πύρ, πρώην και φωτιά με φωτιά

 

1 thoughts on “Μην έρθεις

Σχολιάστε